اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رحمان رضایی تا اطلاع ثانوی محروم شد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری صادر کرد.

رحمان رضایی تا اطلاع ثانوی محروم شد

به گزارش خبرگزاری فارس، آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص چندو پرونده اعلام شد.

بر این اساس:


*دیدار تیم های سایپا تهران و نساجی مازندران در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد که تیم سایپا به خاطر سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ 6 اخطار از سوی داور، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*تیم ذوب آهن اصفهان در دیدار برابر پیکان در هفته سوم به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ 5 اخطار از سوی داور به به پرداخت 90میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان از سری رقابتهای لیگ دسته اول روز نهم آذرماه برگزار شد که از سوی علی کیانی، بازیکن تیم استقلال تخلفاتی نظیر فحاشی رکیک و ایراد ضرب عمدی نسبت به بازیکن تیم مقابل صورت گرفت. وی با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده 100 مقررات انضباطی تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم است.

*وحید محمدزاده، بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل اعتراض به داوری پس از اخراجش در دیدار برابر ماشین سازی ، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و سایپا تهران در هفته دوم در حالی برگزار شد که به دلیل حضور چند تماشاگر از تیم نفت مسجد سلیمان و فحاشی به بازیکن تیم مقابل، تیم نفت مسجد سلیمان به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

همچنین سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل استنکاف از اجرای حکم محرومیت به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*رحمان رضایی، سرمربی تیم ذوب آهن به دلیل نشر اکاذیب و افترا نسبت به مقامات رسمی برگزار کننده مسابقه و داوران، با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده 100 مقررات انضباطی تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم است و جهت ادای پاره ای از توضیحات باید روز24 آذرماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول