اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عادی ‌انگاری کرونا در پاتاوه و سی‌سخت/نگرانی مسوولان از تغییر رنگ‌ها+فیلم

طبق آن چه که در بازار سی‌سخت و پاتاوه مشاهده می‌گردد برخی تجمعات نگارانی‌ها را تشدید کرده است.

عادی ‌انگاری کرونا در پاتاوه و سی‌سخت/نگرانی مسوولان از تغییر رنگ‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، گشت نظارتی طرح حاج قاسم سلیمانی امروز با همکاری اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان دنا، سپاه ناحیه دنا و هلال‌احمر با نظارت و کنترل در بازار شهر سی‌سخت انجام شد.

به گزارش فارس؛ این تیم از نزدیک بازار شهر سی‌سخت را رصد و بر نحوه پخش اقلام دولتی در چندین فروشگاه و مغازه های شهر سی‌سخت نظارت کردند که متاسفانه با بی‌نظمی و ایجاد فضای نامناسب و تجمع بیش از حد همراه بود و باعث شد که رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دنا خبر از قطع سهمیه اقلام دولتی شهر سی‌سخت در صورت چنین وضعیتی دهد.

شهامت باربد رئیس صمت دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: هر هفته اقلام خوراکی دولتی از قبیل برنج، روغن و مرغ را در سطح شهرستان توزیع می‌کنیم و جای هیچ نگرانی از بابت نبود این اقلام در بازار وجود ندارد و این روند قرار است تا پایان سال ادامه داشته باشد ولی با توجه به بازدید میدانی به عمل آمده توسط تیم بازرسی قرارگاه حاج قاسم سلیمانی از دو شهر سی سخت و پاتاوه در هنگام توزیع و مشاهده تراکم بالای جمعیتی و شلوغی بیش از حد و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در صورت تکرار چنین وضعیتی سهمیه دولتی اختصاص یافته به شهرستان از سوی مسئولین استانی قطع خواهد شد.

 

ظفرپریسای رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا هم گفت: با توجه به اینکه وضعیت شهرستان دنا از زرد به نارنجی تبدیل شده که این جای بسی نگرانی است باید در این شرایط مردم نسبت به قبل آگاه تر و حساس‌تر شوند و پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کرده در تجمعات و شلوغی‌ها شرکت نکنند.

پریسای گفت: کرونا ویروسی هوشمند است که طی مراحلی جهش یافته می شود و با چهره ای جدید گسترش پیدا می‌کند که  این روزها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، شستن دست‌ها با صابون و استفاده از ماسک، نرفتن به مراسمات و شلوغی‌ها و نه گفتن به دور همی‌ها بهترین  روش برای مقابله با کروناست.

انتهای پیام/82009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول