اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت الله نوری همدانی: آیت الله یزدی با مواضع شفاف و استوار به نظام خدمت کرد

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیامی ارتحال آیت الله یزدی را تسلیت گفت و اعلام کرد: آیت الله یزدی با مواضع شفاف و استوار خدمات فراوانی به نظام و کشور ارائه کرد.

آیت الله نوری همدانی: آیت الله یزدی با مواضع شفاف و استوار به نظام خدمت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی آمده است: خبر ارتحال فقیه مجاهد حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی رحمت الله علیه موجب تأثر و تأسف عمیق اینجانب گردید.

در این پیام تصریح شده است: آن عالم بزرگوار سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب و خدمت به حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام سپری کرد.

در این پیام آمده است: مجاهدت‌های ایشان در خدمت امام راحل از آغاز شروع مبارزات علیه رژیم پهلوی با صراحت لهجه و شجاعت خاص مورد توجه همگان بود و بعد از انقلاب نیز با توجه به جایگاه علمی و حوزوی با پذیرش مسئولیت های خطیر از جمله ریاست قوه قضائیه، مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین، عضویت در شورای نگهبان و… با همان مواضع شفاف و استوار خدمات فراوانی به نظام و کشور داشت.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب فقدان این عالم خستگی ناپذیر و انقلابی و با اخلاص را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله و رهبر معظم انقلاب و حوزه های علمیه و عموم ملت شریف ایران و همه بازماندگان خصوصاً آقازادگان محترم تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول