اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اتحادیه عرب حمله مأموران صهیونیست به اهالی جولان را محکوم کرد

معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین اشغالی، حمله نیروهای امنیتی به اهالی جولان اشغالی سوریه را مصداق سرکوب دانست و محکوم کرد.

اتحادیه عرب حمله مأموران صهیونیست به اهالی جولان را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سعید ابوعلی» معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور سرزمین‌های اشغالی، به درگیری‌های امروز (چهارشنبه) میان اهالی جولان و نیروهای امنیتی صهیونیستی پرداخت.

به نوشته خبرگزاری وفا، او در این بیانیه تأکید کرد که حمله امروز ارتش صهیونیستی به اهالی جولان اشغالی که به تسلط صهیونیست‌ها به اراضیشان و نصب توربین‌های بادی در زمین‌های کشاورزی خود اعتراض داشتند، مصداق سرکوب است.

اتحادیه عرب تأکید کرد که این اقدامات سرکوبگرانه اشغالگران اسرائیلی که موجب مجروحیت و بازداشت معترضان شده، در ادامه سیاست‌های تروریستی دولتی علیه جولان و اراضی فلسطینی اشغالی و یهودی‌سازی و الحاق است.

معاون دبیر کل اتحادیه عرب سپس از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی خواستار مقابله با این اقدامات سرکوبگرانه شد و گفت که کشورها باید فشار بر رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به اشغالگری را افزایش دهند.

«سعید ابوعلی» در ادامه بر حمایت کامل اتحادیه عرب از مبارزه مردم فلسطین و تلاش آن‌ها برای بازپس‌گیری خام و هویت و حقوقشان تأکید کرد و اقدامات صهیونیست‌ها را بر خلاف قوانین بین‌المللی چه در فلسطین و چه در جولان دانست.

منطقه جولان اشغالی امروز شاهد اعتراضات و درگیری اهالی این منطقه با نیروهای امنیتی صهیونیستی بود. منابع خبری اخیرا گزارش دادند که رژیم صهیونیستی برای ساخت توربین در جولان اشغالی برخی از راه‌های اصلی را به روی کشاورزان منطقه بسته و مانع ورود آنها به زمین‌های کشاورزی‌شان شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول