اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادعای عربستان درباره هدف قرار دادن دو قایق یمن

ائتلاف متجاوز علیه یمن مدعی شد که دو قایق متعلق به نیروهای مسلح یمن را که در دریای سرخ به سمت سواحل عربستان سعودی در حرکت بود، منهدم کرده است.

ادعای عربستان درباره هدف قرار دادن دو قایق یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف تحت فرماندهی عربستان سعودی علیه یمن شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که دو قایق متعلق به نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را در جنوب دریای سرخ تعقیب، سپس منهدم کرده است.

بر اساس گزارش شبکه الجزیره، ائتلاف سعودی در بیانیه‌ای مدعی شد که این دو قایق بمب‌گذاری شده بوده و از بندر «الحدیده» یمن و توسط نیروهای انصارالله به قصد عملیات علیه نیروهای ائتلاف در سواحل عربستان سعودی اعزام شده بود. 

ائتلاف سعودی در نوامبر گذشته نیز از انهدام پنج مین دریایی خبر داد و مدعی بود که آن را نیروی مسلح یمن در منطقه جنوب دریای سرخ، کار گذاشته بود.

اولین بار نیست ائتلاف سعودی چنین ادعایی می‌کند. پیشتر نیز این ائتلاف در توجیه حملات خود به قایق یمنی‌ها مدعی شده بود که قایق‌هایی بمب‌گذاری شده را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/. ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول