اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برگزاری مجمع نمایندگان اصفهان با محوریت بودجه ۱۴۰۰/ بررسی عدم همخوانی مالیات و بودجه استان

ششمین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با محوریت بررسی بودجه سال 1400 شب گذشته برگزار شد.

برگزاری مجمع نمایندگان اصفهان با محوریت بودجه ۱۴۰۰/ بررسی عدم همخوانی مالیات و بودجه استان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ششمین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با موضوع بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ و تدابیر و هم‌افزایی استانی برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید مسعود خاتمی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی به بیان صحبت‌های خود در رابطه با لزوم اعمال تدابیر لازم برای مسائل استان و هم‌افزایی نمایندگان پرداخت.

مهدی طغیانی، نماینده مردم شهرستان اصفهان و سخنگوی کمیسیون اقتصادی نیز در این جلسه به تحلیل بودجه ۱۴۰۰ پرداخت و پس از آن نمایندگان حاضر در جلسه نظرات خود را در این باره بیان کردند.

در این جلسه همچنین مواردی مانند فعال‌تر شدن مدیریت استان و سازمان مدیریت برای جذب بودجه‌های کشوری با توجه به اینکه اصفهان دومین استانی است که مالیات می‌دهد، مخالفت با پیشنهادات تورم‌زای دولت در لایحه بودجه و اوراق سلف نفتی، هم جهت شدن کلیه نمایندگان در راستای اهداف استانی و تصویب اعتبارات بیشتر نیز مورد بحث قرار گرفت.

الهام آزاد، زهرا شیخی، سید مسعود خاتمی، عباس مقتدایی، حسین رجایی، مهدی طغیانی، حسین محمدصالحی، رحمت‌اله فیروزی، حسینعلی حاجی دلیگانی، اصغر سلیمی و حجج الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، سید صادق طباطبایی‌نژاد و محمدتقی نقدعلی نمایندگان حاضر در این جلسه مجمع نمایندگان استان بودند.

ابوالفضل ابوترابی به دلیل حضور در مأموریت مجلس و پروین صالحی، امیرحسین بانکی‌پور و حجت‌الاسلام حسین میرزایی نیز به جهت حضور در جلسه کمیسیون مربوطه در تهران بوده و در جلسه حضور نداشتند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول