اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

دوری از عافیت طلبی و مقابله با کج‌اندیشی‌ها، چهره‌ای ممتاز از آیت‌الله یزدی ساخته بود

تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی به‌مناسبت رحلت آیت‌الله یزدی تصریح کرد: ثبات قدم، اهتمام بدور از هرگونه عافیت‌طلبی برای پیشبرد اهداف انقلاب و دفاع شجاعانه از آرمان‌ها در برابر کج اندیشی‌ها، از ایشان چهره‌ای ممتاز در میان علمای پیشتاز نهضت امام خمینی(ره) ساخته بود.

دوری از عافیت طلبی و مقابله با کج‌اندیشی‌ها، چهره‌ای ممتاز از آیت‌الله یزدی ساخته بود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمّدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران به مناسبت درگذشت عالم مجاهد و وارسته آیت‌الله محمّد یزدی پیام تسلیتی صادر کردند که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَایَسُدُّهَاشَیْءٌ

رحلت فقیه وارسته، عالم پارسا و انقلابی، مجاهد خستگی‌ناپذیر دوران مبارزه و یاور مخلص و شجاع امامین انقلاب، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی رضوان‌الله تعالی علیه خسارتی بزرگ برای حوزه‌های علمیه و جبهه انقلاب اسلامی است.

ثبات قدم، حساسیت فوق‌العاده، اهتمام بدور از هرگونه عافیت‌طلبی برای پیشبرد اهداف انقلاب و دفاع شجاعانه از آرمان‌های اسلام ناب در برابر کج‌روی‌ها و کج اندیشی‌ها، از ایشان چهره‌ای ممتاز در میان علمای پیشتاز نهضت امام خمینی(ره) ساخته بود.

فقدان این سرمایه گرانقدر و چهره ماندگار انقلاب را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی، حوزه‌های علمیه، شاگردان، ارادتمندان و بیت شریف این عالم پرهیزکار تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با مقربان درگاه الهی را مسألت دارم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول