اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

محرومیت شهربانو و سهیلا منصوریان بخشیده شد

کمیته استیناف فدراسیون ووشو پس از درخواست تجدیدنظرخواهی سهیلا و شهربانو منصوریان نسبت به رای کمیته انضباطی این فدراسیون، محرومیت باقی مانده‌‌شان را مورد بخشش قرار داد.

محرومیت شهربانو و سهیلا منصوریان بخشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کمیته استیناف فدراسیون ووشو پس از درخواست تجدیدنظرخواهی سرکار خانم «سهیلا منصوریان» نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران، مطابق با ماده 9 آیین نامه انضباطی و تقاضاى حاکی از تعهد برای عدم تکرار خطای گذشته، نگاه حمایتی فدراسیون ووشو نسبت به قهرمانان و همچنین فقدان سابقه محکومیت قطعی در رکن قضایی ووشو، محرومیت باقی مانده وی را مورد بخشش قرار داد.

همچنین در خصوص تجدید نظرخواهی سرکار خانم «شهربانو منصوریان» نسبت به رای کمیته انضباطی، با توجه به تقاضای حاکی از تعهد برای عدم تکرار خطای گذشته، نگاه حمایتی نسبت به قهرمانان و افتخارآفرینان ووشو و فقدان سابقه محکویت قطعی در رکن قضایی ووشو، محرومیت باقی مانده وی به مدت یک سال به حالت تعلیق درآمد.

کمیته استیناف فدراسیون ووشو در خصوص درخواست تجدیدنظرخواهی خانم‎ها «هاجر نصیرى زاده» ،«فرزانه قیصرى» و «معصومه اژدر بروجردى» نسبت به رای کمیته انضباطی هیئت ووشو لرستان، پس از بررسی محتویات پرونده و استدلال مندرج در رای صادره ، ایراد وارده بر دادنامه معترض عنه را وارد دانسته و رای صادره در خصوص تنزیل درجه داوری وی را ابطال نبود.

در خصوص الباقی رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه وارد نیامد، به عمل نیامده مستندا به آئین نامه انضباطی، ضمن رد اعتراض دادنامه صادره را تائید می‌کند و لازم الاجرا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول