اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

4 باب مهمان‌سرا در تبریز در اختیار 2 بیمارستان /2900 تخت مهمانسراها و هتل به عنوان نقاهتگاه‌های احتمالی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: چهار باب مهمان‌سرا در تبریز در اختیار دو بیمارستان قرار گرفته که از روز شنبه و در صورت نیاز، اقدام به پذیرش بیماران می کنند.

4 باب  مهمان‌سرا در تبریز در اختیار 2 بیمارستان /2900  تخت مهمانسراها و هتل به عنوان نقاهتگاه‌های احتمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدباقر هنربر در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا استان که با حضور دکتر حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در تبریز برگزار شد اظهار داشت: چهار باب مهمان‌سرا در تبریز در اختیار دو بیمارستان قرار گرفته که از روز شنبه و در صورت نیاز، اقدام به پذیرش بیماران می کنند.
 
وی ادامه داد: دو هزار و 900 تخت در مهمانسراهای ادارات و تعدادی از هتل‌های استان نیز به عنوان نقاهتگاه‌های احتمالی، آماده شده و در صورت تشخیص علوم پزشکی در اختیار این مجموعه قرار می‌گیرد.
 
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، معاون اداره کل اطلاعات استان، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان، شهردار تبریز، فرماندار تبریز، مدیرکل صدا و سیما مرکز استان نیز در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا در استان پرداختند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول