اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مرزبان: هر لحظه به ایده‌آل‌های تاکتیکی نزدیک می‌شویم/ بازیکنان باید از جان مایه بگذراند

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم روی روند خوبی حرکت می‌کند؛ بازیکنان باشرافت بزرگ در تمرینات شرکت می‌کنند و هر لحظه به ایده‌آل‌های تاکتیکی و گروهی بیشتر نزدیک می‌شویم.

مرزبان: هر لحظه به ایده‌آل‌های تاکتیکی نزدیک می‌شویم/ بازیکنان باید از جان مایه بگذراند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌رضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بعد از این‌که نسبت به نتایجی که گرفتیم ناراضی بودیم و هستیم؛ نتوانستیم در بازی 2 که باید حداکثر امتیازات را بگیرم، یک امتیاز بیشتر بگیریم.

مربی تیم فوتبال سپاهان افزود: مسئله‌ای که ما را مثبت می‌گذارد این است که تیم روی روند خوبی حرکت می‌کند؛ بازیکنان باشرافت بزرگ در تمرینات شرکت می‌کنند و هر لحظه به ایده‌آل‌های تاکتیکی و گروهی بیشتر نزدیک می‌شویم.

وی تصریح کرد: شرایط را برای ما طوری آماده می‌کند که بتوانیم به هواداران خودمان این امید را بدهیم که این تیم به روندی برمی‌گردد که همه انتظارش را دارند؛ محرمم نویدکیا تفکرات مثبتی را نسبت به مسائل تاکتیکی و فوتبال جهان دارد، به آن طرف حرکت می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: امیدواریم فردا بازی خوبی را ارائه دهیم و 3 امتیاز را کسب کنیم زیرا این مسئله برای ما اهمیت زیادی دارد، شرایط تیم را می‌بینیم که خوب کار می‌کند و احساس خوبی را نسبت به شرایط تیم داریم.

وی ادامه داد: فصل را از فردا شروع می‌کنیم زیرا چیزی را از دست ندادیم، این مسئله را بازیکنان خیلی خوب می‌دانند و این تذکر را به بازیکنان دادیم که فصل جدید برای ما از امروز شروع می‌شود که قدم‌های بزرگی برداریم و سپاهان را به جایگاه خودش برسانیم.

مرزبان در مورد خط دفاعی سپاهان گفت: تنها تغییر بزرگ ما در خط دفاعی اضافه شدن ولسیانی به تیم است که چون شخصیت بزرگی دارد و نقش لیدر تیم را بازی می‌کند به تیم بازگشته است.

مربی تیم فوتبال سپاهان افزود: در لیگ ضربات ایستگاهی نقش بزرگی بازی می‌کنند و تیم‌ها در این زمینه خوب کار می‌کنند، ما نیز در ضربات ایستگاهی خوب هستیم اما روی این موضوع حساسیت بزرگی وجود داشت و آنالیز خوبی انجام دادیم؛ نسبت به گل‌هایی که روی ضربات ایستگاهی خوردیم و نوع سازماندهی جدیدی را داریم؛ تمرینات خوبی در این زمینه کردیم و سازماندهی جدید کمک می‌کند که ما آسیب نخوریم.

وی در مورد مصدومان سپاهان در بازی فردا گفت: مصدومیت خاصی برای بازیکنان نداریم، مهدی کیانی مشکلی در عضله دارد که به احتمال زیاد همراه ما نخواهد بود؛ خلعبتری همراه تیم است و این‌که از اول بازی می‌کند یا نه امشب مشخص می‌شود.

مرزبان در مورد شرایط کادر فنی بیان داشت: در شرایط مربی‌گری، روندی که طی می‌کنیم پروسه طولانی مدت است؛ این تیم سالیان سال است که ثبات نداشته است و نتایجی که برای قهرمانی می‌گرفتند، فاصله زیادی داشتند و تغییرات بزرگی انجام شده است؛ مدیریت جدیدی آمده که شخصیت خوبی در گذشته داشت و عملکرد مثبتی با ساکت و همکارانش داشته، کادر فنی جدیدی آمده است و باید مسائل را به سمتی ببریم که موفقیت‌آمیز باشد.

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: این مسئله را می‌دانیم که موفقیت ما ضمانت این را می‌کند که هواداران از ما راضی باشند، عملکردمان نسبت به مسائل تاکتیکی تیم و روند مثبتی که داریم؛ واقعا خوشحالیم و این مسئله مهم است که هیأت مدیره و مربیان جدید زمانی نیاز دارند تا تفکرات خود را پیاده کنند.

وی در مورد تیم نساجی گفت: تیم‌ها این‌گونه نیست که یک قاعده داشته باشند، همه مربیان سعی می‌کنند راه‌های حمله را استفاده کنند، بتوانند از ضربات ایستگاهی استفاده کنند، از کناره‌ها اضافه شوند و از توپ‌های پشت دفاع استفاده کنند؛ کارهای تاکتیکی ترکیبی از تمام مسائل است و نسبت به مسائل آگاه هستیم.

مرزبان تصریح کرد: با توجه به شرایطی که داریم و دیدگاه مثبتی به روند بازی‌ها داریم و تیم فوتبال خوبی بازی می‌کند و با کار ترکیبی به دروازه حریف نزدیک شویم، تنها ایراد ما عدم استفاده از موقعیت‌های گل است که می‌سازیم؛ از روند استفاده از شانس‌ها ناراضی هستیم اما از روند بازی رو به جلو راضی هستیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد غیبت استنلی گفت: استنلی مصدومیتی داشت و نمی‌توانستیم از وی استفاده کنیم و روز‌ها درگیر مصدومیتش بود؛ در خط حمله از شانس‌های بزرگ استفاده نکردیم و گل‌هایی که می‌خوریم روی ضربات ایستگاهی است که توانمندی خوبی داریم اما عدم ثبات در یارگیری باعث شد؛ از سیستم دفاعی و هجومی راضی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که به سپاهان آمدیم تیم به هیچ وجه نتایج خوبی نگرفته بود و هفته‌ها بود مشکل درونی داشت و تیم موفق نبود، مربیان رفتند و مربیان جدید آمدند؛ ما آمدیم و هفته‌ها مساوی کردیم اما مهم این بود که آخر فصل قهرمان شدیم.

مرزبان افزود: به خاطر همین مهم است که روابط درون‌گروهی را بفهمیم و مسیر حرکت را بدانیم و مسائل بین بازیکنان را درک کنیم درخواست بازیکنان از ما و ما از بازیکنان باید مشخص باشد؛ فصل را از فردا آغاز می‌کنیم  و باید راه خودمان را برویم؛ بازیکنان باید این تفکر را داشته باشند که نماینده یک مکتب بزرگ هستند و باید برای آن مبارزه کنند و از جان مایه بگذارند.

مربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم و می‌گویم جایشان خالی است و امیدوارم هواداران بتوانند دوباره به ورزشگاه بیایند.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول