اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  مسئولیت های اجتماعی

برگزاری اولین آیین سرو جهاد/ تجلیل از سروقامتان عرصه محرومیت زدایی

اولین آیین سرو جهاد با حضور خانواده شهدای هسته ای، اردوهای جهادی و مبارزه با فتنه به منظور تجلیل از سروقامتان عرصه محرومیت زدایی برگزار شد.

برگزاری اولین آیین سرو جهاد/ تجلیل از سروقامتان عرصه محرومیت زدایی

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، اولین آیین سروجهاد با حضور خانواده شهدای هسته‌ای، اردوهای جهادی و مبارزه با فتنه به منظور تجلیل از سروقامتان عرصه محرومیت زدایی در تالار شهدای جهادگر مجتمع فرهنگی، مذهبی امام رضا علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم که با رعایت کامل شیوه‌نامه ‌های بهداشتی برگزار شد، از پیشکسوتان خدمت رسانی و محرومیت زدایی حاج امیر والی و حاج جلیل بشارتی با اهدای لوح یاد بود به امضای جمعی از جهادگران تقدیر به عمل آمد.

همچنین با پخش مستندی کوتاه از فعالیت‌های جهادگر اسماعیل احمدی در مناطق و روستاهای محروم کشور، از دو دهه اقدامات جهادی وی نیز تجلیل شد.

سخنرانی فرزند دانشمند شهید فخری زاده و پدر دانشمند شهید مصطفی احمدی روشن و رونمایی از جدیدترین اثر موسیقی پیرامون شهدای هسته ای با صدای علی نفری از جمله بخش‌های مختلف این آیین جهادی بود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیامی به اولین آیین «سرو جهاد» ضمن تشکر از تلاش‌های بی وقفه جهادگران، حمایت و پشتیبانی مسؤولین و دستگاه‌های مختلف را از حرکت‌های جهادی و خدمت‌رسانی خواستار شد.

گفتنی است آیین «سرو جهاد» به همت خودجوش جمعی از گروه‌های جهادی برگزار شد که خانواده شهید احمدی روشن، شهید امیرمحمد اژدری، شهید حسین مومنی، شهید محمدحسین حدادیان حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول