اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طرح شهید سلیمانی به گذر محرومان رسید/ از غربالگری ۸۰۰ هزار نفری تا کاهش ۵۰ درصدی بستری‌ها

طرح «شهید حاج‌قاسم سلیمانی» در حالی این روزها با همکاری مشترک وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفان در سراسر کشور در حال اجراست که کارشناسان این عرصه معتقدند با اجرای درست آن و تعامل مطلوب میان دستگاه‌های مختلف می‌توان گامی اساسی در راستای قطع زنجیره کرونا در کشور برداشت.

طرح شهید سلیمانی به گذر محرومان رسید/ از غربالگری ۸۰۰ هزار نفری تا  کاهش ۵۰ درصدی بستری‌ها

خبرگزاری فارس-سردبیری استانها: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر «بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلب مردمی، کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه (ویروس کرونا) همه گیر خواهد کرد»‌، دستورات فرماندهی‌ کل سپاه و پیرو تفاهم‌‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، مقرر شد به‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کشور، طرح مشترکی به‌نام شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی اجرا شود.

طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» با همکاری مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین از دوم آذر ماه و آغازین روز از هفته بسیج در سراسر کشور به اجرا درآمده است.

طرح شهید سلیمانی بسیار ساده و مردم پایه است و با هزینه‌های بسیار کم اجرا خواهد شد، در این طرح، از ظرفیت نیروهای داوطلب و بسیجی برای شناسایی بیماران به صورت محله‌محور استفاده می‌شود. 

 در این گزارش نمونه‌هایی از طرح  شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور اجرا شده و توسط خبرنگاران خبرگزاری فارس پوشش داده‌ شده است که بخشی از آن را در اینجا می‌خوانید.
 

 

طرح شهید سلیمانی| غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل

اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل اظهار کرد: تاکنون طی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا، ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت استان اردبیل غربالگری شده‌اند.
 

 بسیجیان با همدلی و مشارکت خوب مردم توانسته‌اند در زمینه بیماریابی و قرنطینه افراد مشکوک به کرونا اقدام نمایند

 

وی افزود: در طرح شهید سلیمانی که تا ۶ ماه دیگر ادامه دارد، بسیجیان با همدلی و مشارکت خوب مردم توانسته‌اند در زمینه بیماریابی و قرنطینه افراد مشکوک به کرونا اقدام نمایند.

استاندار اردبیل ادامه داد: در این طرح همچنین نظارت‌های محله‌محور با همکاری اهالی و بسیجیان و با هدف آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گردد تا شاهد کاهش میزان بستری‌ها و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.
 


 تمام مسئولان یاری‌گر طرح «شهید سلیمانی» باشند

ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شهید سلیمانی صدها کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی کشور برای تمامی مردم ایران اسلامی، امنیت و آسایش به ارمغان آورده است، یادآور شد: تمام مسوولان درگیر در مدیریت و مقابله با بیماری کرونا باید با تمام توان و امکانات، یاریگر اجرای طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی باشند.
 

هرگونه عادی‌انگاری و بی‌توجهی به پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، وضعیت را تغییر می دهد و روزهای ناگواری آغاز میشود

 

معاون‌کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سخنان خود با قدردانی از افزایش توجه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه افزود: هرگونه عادی‌انگاری و بی‌توجهی به پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، وضعیت را تغییر داده و روزهای ناگواری را در صورت آغاز موج چهارم کرونا به همراه خواهد داشت.
 
حریرچی شناسایی مبتلایان بی‌اطلاع و ناقل ویروس کرونا را یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های وزارت بهداشت برشمرد و متذکر شد: این موضوع نقش بسیار مهمی در قطع زنجیره انتقال بیماری دارد.

 

 غربالگری 80 درصدی جمعیت استان اردبیل

شکور عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی از اول آذر ماه در استان اردبیل اظهار کرد: ۸۰ درصد ترکیب جمعیتی استان اردبیل در این طرح مورد غربالگری قرار گرفتند و این طرح محله محور و پایگاه محور، راهکار خوبی برای بیماریابی و کمک به تسهیل در کاهش سرایت این ویروس بوده است.    

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از تلاش ده ماهه پرسنل علوم پزشکی شهرستان‌های استان و همدلی با بسیج و سپاه در مبارزه بی‌امان با ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: امسال یلدایی متفاوت خواهیم گرفت و این یلدا به دور از تجمع خانوادگی خواهد بود و انتظار می‌رود شب یلدای امسال با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار شود تا از سرایت بیماری و وضعیت بحرانی در مرکز استان خارج شویم.

پایان غربالگری در اصلاندوز/ اولین شهرستان استان اردبیل با ۱۰۰درصد غربالگری

 سید عباس مینایی، فرماندار شهرستان اصلاندوز نیز گفت: اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی از اول آذرماه، همزمان با سراسر کشور در شهرستان اصلاندوز  با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، بسیج و دیگر ادارات آغاز شده بود.

وی از غربالگری ۳۸ هزار نفری مردم اصلاندوز خبر داد و افزود: اصلاندوز در سطح استان اردبیل به عنوان اولین شهرستان است که به صورت کامل و ۱۰۰ درصد غربالگری شده است و در این مدت ۱۵۸ نفر مشکوک به کرونا شناسایی گردید.

 

 

کمک‌های معیشتی هلال‌احمر خراسان شمالی به ۶ هزار بسته رسید

سرپرست جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با اشاره به برگزاری سومین مرحله رزمایش مواسات در این مجموعه گفت: تاکنون بالغ‌بر ۶ هزار بسته معیشتی از سوی هلال‌احمر خراسان شمالی برای نیازمندان آماده‌سازی شده است.

وی از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای رزمایش مواسات تاکنون خبر داد و گفت: امروز نیز بالغ‌بر ۲ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان آماده‌سازی و توزیع می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی به اجرای طرح شهید سلیمانی نیز اشاره کرد و افزود: ۲۰۰ نفر از اعضای جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی به‌عنوان ناظر بر اساس تفاهم انجام‌شده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرند و در اجرای طرح شهید سلیمانی مشارکت می‌کنند.


باید روحیه جهادی حاکم شود

فرج دهبان نژاد مسؤول بازرسی سپاه بهمئی و هماهنگ‌کننده گروه های حمایتی و سفیران سلامت بسیج ، در رابطه با طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: با توجه به مزین شدن این طرح به نام سردار دلها  شهید حاج قاسم سلیمانی، باید روحیه جهادی حاکم شود  تا بتوانیم در این ماموریت خطیر موفق شویم. 

 

با توجه به مزین شدن این طرح به نام سردار دلها  شهید حاج قاسم سلیمانی، باید روحیه جهادی حاکم شود  تا بتوانیم در این ماموریت خطیر موفق شویم

دهبانی تصریح کرد: درحال حاضر ما ۴۳ تیم حمایتی ،که از سفیر سلامت و رصد گر تشکیل شده و هم اکنون مشغول فعالیت هستند از روز شنبه آینده طرح هر خانواده یک پایگاه سلامت را نیز با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: تعامل بسیار خوبی با شبکه بهداشت شهرستان داریم، از تعداد ۴۹ نفری که تست آنها مثبت شد و در قرنطینه خانگی هستند ، و به سپاه معرفی شدند تا کنون ۴۵ خانوار مورد حمایت قرار گرفت و بسته های معیشتی تحویل داده شد. 

 

غربالگری یک‌هزار و ۶۷۶ نفر در نهاوند در طرح «سردارسلیمانی»

علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در مورد این طرح گفت: از ابتدای شروع طرح سردارسلیمانی تاکنون، وضعیت یک‌هزار و ۶۷۶ نفر در نهاوند مورد غربالگری قرار گرفته‌‌اند که از این تفاوت ۱۸۰ نفر دارای تست مثبت بوده‌اند که از آنان خواسته شده به صورت قرنطینه در خانه بمانند.
 

 از ابتدای شروع کرونا مردم و گروه‌های جهادی برای مقابله با این بیماری پای کار آمدند که اجرای طرح شهید سلیمانی با محوریت خانه و محله نیز در راستای کنترل آن است

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت کشور ما با وجود انواع تحریم‌ها از سایر کشورها در زمینه مقابله با کرونا بهتر است گفت: از ابتدای شروع کرونا مردم و گروه‌های جهادی برای مقابله با این بیماری پای کار آمدند که اجرای طرح شهید سلیمانی با محوریت خانه و محله نیز در راستای کنترل آن است.

 فرمانده سپاه نهاوند افزود: در روزهای آغازین طرح ۸۲۰ نفر از بسیجیان برای همکاری اقدام به نام‌نویسی کردند که البته این تعداد بجز گروه‌های جهادی هستند که در بیمارستان‌ها مشغول فعالیت‌اند.

مختاری با اعلام اینکه از مجموع ۲۰ منطقه شهرستان ۱۴ مورد آن در بخش مرکزی قرار دارد افزود: بر اساس آخرین برآوردها از ابتدای شروع طرح تاکنون یک‌هزار و ۶۷۶ نفر مورد غربالگری قرار گرفته‌اند که از این تفاوت ۱۸۰ نفر دارای تست مثبت بوده‌اند که از آنان خواسته شده به صورت قرنطینه در خانه بمانند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته حمایت با بسیج است برای تامین نیازهای افراد نیازمند ۴۰۰ بسته معیشتی را در نظر گرفته‌ایم که بین آنان توزیع می‌شود.

 

 کاهش ۵۰ درصدی میزان بستری بیماران کرونا

 از نهاوند، مراد ناصری، فرماندار نهاوند اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی کامل‌ترین و پخته‌ترین طرح برای مقابله و کنترل ویروس کروناست که در صورت اجرای درست آن می‌توان به قطع کامل زنجیره انتقال این ویروس امیدوار بود.
 

طرح شهید سلیمانی نتیجه ۱۰ ماه آزمایش و خطاهایی است که طی این مدت اتفاق افتاده و بر اساس تجارب بدست آمده از سوی وزارت بهداشت با همکاری بسیج اجرایی شده است

وی با بیان اینکه در طی مدت زمان اپیدمی کرونا در کشور طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی اجرا شد که طبیعتا با نواقصی همراه بوده و البته نتایج خوبی هم در بر داشته است گفت: طرح شهید سلیمانی نتیجه ۱۰ ماه آزمایش و خطاهایی است که طی این مدت اتفاق افتاده و بر اساس تجارب بدست آمده از سوی وزارت بهداشت با همکاری بسیج اجرایی شده است.

ناصری با بیان اینکه برای اجرای طرح مجموعا بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل انسانی درگیر هستند اضافه کرد: برای موفقیت بهتر طرح، رقابت سالم بین مراکز ۲۰گانه ایجاد و یک ارزیابی از آنان به عمل آید که در همین راستا باید سه پایگاه به عنوان مراکز برتر معرفی و از آنان در زمان مناسب تقدیر شود.

 

  از ظرفیت نیروهای مردمی استفاده می شود

 منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین عنوان کرد: طرح محله محور شهید سلیمانی طرح گسترده ای است و باید تقویت شود، این طرح از هر واکسنی  مهم تر است چرا که  بار بیمارستان ها را کاهش می دهد.

وی افزود: در این طرح اجازه داده نمی شود که بیمار به شرایط بحرانی برسد و همچنین  از ظرفیت نیروهای مردمی استفاده می شود، حتما تا پایان کرونا، ادامه خواهد داشت لذا باید پشتیبانی شود.

 

 جزئیات طرح "شهید قاسم سلیمانی" در آذربایجان

 سردار عابدین خرم در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا استان که با حضور دکتر حریرچی، معاون‌کل وزارت بهداشت در تبریز برگزار شد به آغاز اجرای طرح مشترک وزارت بهداشت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت عنوان "طرح شهید سلیمانی" در استان اشاره کرد و  اظهار داشت: خوشبختانه تعامل و هماهنگی بسیار خوبی در بخش‌های مختلف استان برای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا وجود دارد.
 

تعامل و هماهنگی بسیار خوبی در بخش‌های مختلف استان برای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا وجود دارد

 

 وی افزود: سپاه عاشورا نیز با تمام توان برای اجرای طرح شهید سلیمانی، همت کرده و با تمام توان و امکانات، نهایت تلاش خود را برای اجرای موفق این طرح به کار می گیرد.
 
خرم گفت: تثبیت وضعیت استان و تلاش برای کاهش آمار ابتلا و فوت ناشی از بیماری کووید 19 در استان از جمله مهم‌ترین اولویت‌های سپاه عاشوراست و در این زمینه آماده هرگونه همکاری و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف هستیم.

 

شناسایی هزار و 447 خانواده مبتلا به کرونا در طرح سردار سلیمانی کرج

پاسدار مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج، در حاشیه تجلیل از بسیجیان فعال در طرح سردار سلیمانی، گفت: در بازه زمانی ۱۵ روزه که از طرح سردار سلیمانی می‌گذرد؛ فعالیت ناحیه امام حسین در کشور بی‌نظیر بوده، به طوری که فعالیت ما بالاتر از خیلی از استان‌های دیگر قرار گرفته است.

زنجانی افزود: در این میان با راه اندازی یک اپلیکشن موفق شدیم به کار خود انسجام دهیم و با اقتدار و برنامه بیشتری فعالیت‌های خود را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) ادامه داد: طبق آمار فاز ابتدای آغاز طرح تاکنون ۴۲۵ نفر خواهر و برادر پای کار آمدند و این طرح را پیش بردند. در این راستا یکی از حوزهای کرج توانسته نقشه تفصیلی طرح را آماده کند.

 

 بیش از 4 هزار خانوار قصرشیرینی در طرح شهید سلیمانی پایش شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین در ادامه اشاره به برنامه‌های گام چهارم مدیریت بیماری کرونا به نام شهید جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان داشت و گفت: همکاران در قالب این طرح با همکاری سازمان بسیج و سپاه پاسدارن و همچنین هلال احمر و دیگر اداره‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط با مراجعه به درب منزل و بیماریابی فعال با این هدف قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان و کشور، کار بیماریابی فعال و شناسایی به موقع مبتلایان و هدایت آن‌ها به سمت قرنطینه را اجرایی کرده‌اند.

منصوری ادامه داد: در طی این مرحله از کنترل و مدیریت بیماری حدود ۹۲۵ مورد بازدید در قالب تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی داشته‌ایم که تعداد ۴ هزار و ۱۲۳ خانوار پایش و همچنین آموزش‌های لازم به ۱۱ هزار و ۳۱۵ نفر و یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از اصناف ارائه شده است.
 



چهارمین رزمایش همدلی مومنانه پلیس کرمان؛ توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی و کمک‌آموزشی

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در چهارمین رزمایش کمک مومنانه نیروی انتظامی کرمان یک‌هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و تحصیلی بین آسیب‌دیدگان از ویروس منحوس کرونا ساکن مناطق محروم، مجرمانی که دستگیر شدند و خانواده‌های این افراد که دچارمشکل شده‌اند، توزیع می‌شود.

 امام جمعه کرمان عنوان کرد: کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی و کمک‌تحصیلی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع کرده‌اند.

وی بیان داشت: در این مرحله  یک‌هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و تحصیلی بین  آسیب‌دیدگان از ویروس منحوس کرونا،  ساکن مناطق محروم، مجرمانی که دستگیر شدند و  خانواده‌های این افراد که  دچار مشکل شده‌اند، توزیع می‌شود.
 

 

راه شهید حاج قاسم سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد

صالح محبی امروز در مراسم توزیع غذای گرم بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: در راستای فرمایشات اخیر فرماندهی معظم کل قوا و رهبر معظم انقلاب مبنی بر استمرار «کمک‌های مومنانه» آسیب‌دیدگان موج سوم از بیماری کرونا و همچنین  تاکید رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه حجت‌الاسلام خاموشی در خصوص اجرای طرح عملیاتی «سردار شهید سلیمانی» تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی و غیره در دستور کار قرار گرفت.
 

این طرح عملیاتی از اول آذر ماه تا ۱۳ دی ماه همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور «دکتر فخری‌زاده» ادامه دارد

 

وی تصریح کرد: این طرح عملیاتی از اول آذر ماه تا ۱۳ دی ماه همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور «دکتر فخری‌زاده» ادامه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از اول آذر ماه تاکنون با کمک مرکز افق امامزاده یحیی بن زید (ع) سمن‌ها و پویش‌های مردمی، هیات امنا مساجد و خیرین یک‌هزار و ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش حدود ۳۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا تهیه و توزیع شد.

وی بیان کرد: با همکاری معاونت سپاه شهرستان نیز یک‌هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم و ۳ هزار قرص نان گرم با تحویل کوپن به نیازمندان برای دریافت نان گرم از نانوایی محل خود تهیه و توزیع شد.

 

غربالگری ۵۰ درصد مردم گیلان در طرح شهید سلیمانی

طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی به‌منظور تشخیص به‌موقع و سریع کووید ۱۹ در دستور کار مسوولان وزارت بهداشت قرار گرفت و استان گیلان به‌عنوان پایلوت این طرح در کشور معرفی و انتخاب و از ۸ آذر این طرح در دیار میرزا شروع به کارکرد.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در طرح غربالگری شهید قاسم سلیمانی جمعیت هلال‌احمر در قالب ۲۰۰ گروه دو نفره به‌منظور کاهش انتقال بیماری، تیم‌های مراقبتی با محوریت مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت و تیم‌های نظارتی با محوریت واحد سلامت محیط و کار فعالیت‌های خود را در راستای حفاظت از گروه‌های آسیب‌پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، تعیین و اعلام هوشمند و هدفمند محدودیت‌ها و تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری انجام می‌دهند.

آبتین حیدرزاده با ابراز خرسندی از روند پیشرفت طرح غربالگری شهید سلیمانی می‌گوید با احتساب شهرستان رشت تاکنون ۵۰ درصد جمعیت استان از این طریق غربالگری شده و بعضی از افراد هم‌ به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

اجرای طرح «شهید سلیمانی» با توزیع ۲۵۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان بوشهر

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف در راستای اجرای نیات واقفین در سراسر کشور در هشت مرحله گذشته تعداد یک میلیون و ۲۰۵ هزار بسته غذایی کمک معیشتی شامل نیازهای اولیه خانوار را تدارک دیده است.
 

 احتمالا در ۱۰ مرحله طرح کمک‌های مومنانه نزدیک به ۲ میلیون بسته معیشتی میان نیازمندان کشور توزیع شود

 

نوری زاده ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در ۱۰ مرحله طرح رزمایش کمک‌های مومنانه نزدیک به ۲ میلیون بسته معیشتی در میان نیازمندان کشور توزیع شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز در این آیین گفت: این اداره کل در قالب طرح شهید سلیمانی تعداد دو هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تهیه کرده است که در میان نیازمندان استان توزیع می‌کند
 

 

موفقیت طرح شهید سلیمانی نیازمند هماهنگی دقیق و همکاری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان گفت: طرح سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی مبتنی بر شیوه محله محور و خانواده محور است، که هر خانه به عنوان یک پایگاه سلامت عمل خواهد کرد و در این راستا، اهداف کمی، مسؤولیت تیم را در استان سنگین می‌کند که نیازمند یک هماهنگی دقیق و همکاری جدی برای دستیابی به این اهداف است.

 قزلباش ادامه داد: در حوزه آموزش، بحث اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بسیار مهم است و یکی از ابتکاراتی که با تاکیدات استاندار و امام جمعه استان انجام شد، راه‌اندازی استودیو سلامت بود که در این محل، بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور مسؤولین استانی، کارشناسان و پزشکان به صورت زنده تهیه، پخش و اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص انجام شده است.

 

تداوم سیل مهربانی روزهای کرونایی در بوکان

سرهنگ علی جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه ۸۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد که ۳۰۰ بسته امروز توزیع می شود وتوزیع ۵۰۰ بسته دیگر در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا می‌شود.

وی افزود: ارزش کمک‌های مومنانه توزیع شده در بین نیازمندان از ابتدای شیوع کرونا بیش از ۱۰ میلیارد تومان است.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: در این راستا نیازمندان شناسایی شده اند و این اقلام به دست نیازمندان واقعی می رسد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول