اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مذاکره مجدد با آمریکا سم مهلک برای کشور است

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه مذاکره مجدد با آمریکا یک سم مهلک برای کشور دانست و گفت: شیطان همواره از خود چهره زیبا نشان داده و همواره به دنبال نابودی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است لذا مذاکره مجدد با آمریکا راه توسعه و پیشرفت کشور را مختل می‌کند.

مذاکره مجدد با آمریکا سم مهلک برای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید زحمتکش ظهر امروز در آئین نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته این شهر با بیان اینکه دشمنی استکبار با ملت مسلمان از زمان پیغمبر(ص) آغاز شده است، اظهار کرد: عده‌ای دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی را فقط مربوط به ایران می‌دانند  درحالی‌که این دشمنی تاریخ دیرینه داشته و از زمان پیغمبر تاکنون ادامه دارد زیرا استکبار به سرکردگی آمریکا اسلام و فضائل دینی را مانع پیشبرد برنامه‌های خود می‌دانند.

وی‌ مذاکره مجدد با آمریکا یک سم مهلک برای کشور دانست و گفت: شیطان همواره از خود چهره زیبا نشان داده و همواره به دنبال نابودی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است لذا مذاکره مجدد با آمریکا راه توسعه و پیشرفت کشور را مختل می‌کند.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص عدم کنترل بازار در شرایط سخت اقتصادی کشور بیان کرد: مردم هر روز با افزایش قیمت کالاهای اساسی و یا کمبود آن مواجه بوده و دولت بی‌توجه به این مشکلات هیچ برنامه‌ای برای کنترل وضعیت کنونی کشور

زحمتکش با تأکید بر لزوم توجه به ایمان راسخ به انقلاب اسلامی افزود: از اوایل انقلاب تاکنون بعضی از افراد راه خود را از راه انقلاب کج کرده و بی‌راهه رفتند ولی مرحوم آیت‌الله یزدی در طول ۴۰ سال انقلاب همواره حامی نظام و مقام معظم رهبری بوده و از هیچ تلاشی برای کمک به انقلاب اسلامی دریغ نکردند.

وی رباخواری را دشمنی علنی با پروردگار برشمرد و گفت: یکی از مواردی که در قرآن و ایات و روایات به دشمنی با خدا از آن یاد شده رباخواری است زیرا فرد رباخوار بلایای طبیعی بر او نازل و زندگی و اعضا خانواده او را درگیر می کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول