اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

انتقام سخت باید منجر به خروج آمریکا از منطقه شود

امام جمعه ریگان گفت: انتقام سخت ما در برابر ترور و جنایات دشمن نابودی اسرائیل و خروج آمریکا از منطقه است.

انتقام سخت باید منجر به خروج آمریکا از منطقه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه ریگان اظهار داشت: انتقام و سیلی خوردن به جنایتکاران و خونخوران جهان آمریکا و اسرائیل باید انجام شود چون دشمن دانشمند هسته‌ای ما را ترور کرد.

امام جمعه ریگان بیان کرد: بعضی در کشور اعلام به خویشتن‌داری کردند و مقابل سپاه  و نیروهای نظامی و انتظامی می‌ایستند، اما باید سیلی در بازه زمانی کنونی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه انتقام سخت در برابر ترور و جنایات دشمن نابودی اسرائیل وخروج آمریکا از منطقه است، بیان داشت: ما نمی‌خواهیم آمریکا برای ما تصمیم بگیرد.

رضازاده بیان داشت: اگر فخری‌زاده را به شهادت رساندند، دیگر دانشمندان هسته‌ای هستند و اگر سلیمانی را مظلومانه و در یک کشور دیگری به شهادت رساندند، خون شهید سلیمانی، سلیمانی‌های زیادی را به وجود آورد.

وی به شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و ابراز کرد: دشمن جداسازی بین دو قشر روحانی و دانشجو را می‌خواهد، دشمن می‌خواهد دانشگاه را در مقابل دین خدا و علمای دین قرار دهد، بنابراین این دو نهاد خوب کار کنند و وحدت خود را حفظ کنند.

امام جمعه ریگان در ادامه با تسلیت رحلت آیت‌الله یزدی گفت: آیت‌الله یزدی روشنگری خوبی در فتنه ۸۸ داشت.

رضازاده ابراز داشت: دست روی دست گذاشتن که دشمن چه کار می‌کند راه حل نیست، راه حل این است هر کجا انقلاب و نظاممان، امام و مکتب امام (ره) و رهبر عزیزمان نیاز به یاری داشت، باید ما پیش‌قدم باشیم و در این راه استقامت کنیم.

انتهای پیام/80014/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول