اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بزرگان بازار، هوای اصناف ضعیف را داشته باشند

امام جمعه فیروزاباد گفت: مردم برای قدردانی از کادر درمان، بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا هرچه سریع‌تر زنجیره شیوع این ویروس شکسته و فشار وارده بر کادر درمان هم کمتر شود.

بزرگان بازار، هوای اصناف ضعیف را داشته باشند

آیت‌الله سید عزیزاله ‌هاشم زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزاباد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: حدود ۱۱ ماه است که کرونا مهمان ناخوانده زندگی مردم ایران شده و در این مدت شاهد جهاد همگانی سلامت هستیم که این جهاد در واقع راه مقابله با کرونا هراسی است.

وی افزود: حفظ نفس از دیدگاه اسلام واجب بوده و همگان موظف هستند ضمن رعایت اصول سلامت و بهداشت از وجود خودشان مراقبت کنند اگر متولیان و کادر پزشکی کشور که اهل خبره هستند اموری را در این خصوص لازم بدانند و باید آن دستورات را اجرا کرد همان‌گونه که مقام معظم رهبری نیز در فرمایشاتشان به این نکته اشاره کردند.

امام جمعه فیروزاباد ادامه داد: امیدواریم با توکل بر خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین (ع) از این مرحله هم با سربلندی عبور کنیم، همان‌گونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند در این روزها ارتباطمان با درگاه الهی را بیشتر کرده و دعا کنیم این بلا از کشور ما دور شود.

هاشم زاده ضمن خدا قوت به پزشکان و پرستاران سراسر کشور به خصوص بخش کرونای بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد اضافه کرد: ویروس کرونا را شکست خواهیم داد و مردم اسیر شایعات و عملیات روانی امپراتوری رسانه ای استکبار نشوید.

وی ابراز داشت : کادر درمان ایران این ماه‌ها در حالی با تمام تلاش برای مقابله با این ویروس منحوس در حال فعالیت هستند که در بسیاری از کشورها، کادر درمان از محل کار خود فرار می‌کنند

امام جمعه فیروزاباد گفت: مردم نباید نسبت به زحمات کادر درمان بی تفاوت باشند و برای قدردانی از آنها، بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا هرچه سریع‌تر زنجیره شیوع این ویروس شکسته و فشار وارده بر کادر درمان هم کمتر شود.

وی همچنین با یادآوری حضور و حمایت بازاریان در تمام برهه‌های حساس اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیان داشت: بازاریان مردمان روزهای سخت و دشوار هستند و همانگونه که در تمام عرصه ها امتحان خود را پس دادند این بار نیز از این بحران با سربلندی بیرون خواهند آمد.

وی با تاکید بر اینکه اصناف همه اعضای یک پیکر هستند ابراز داشت: شیوع این ویروس، بسیاری از بازاریان را بویژه برخی از آنها که به لحاظ گردش مالی، مستاجر بودن، رکود و چک های متعدد با چالش های بسیاری رو به رو بودند در تنگنای بسیار سختی قرار داده است که می طلبد بزرگان بازار  که به نسبت از شرایط مالی بهتری برخوردارند، هوای اصناف ضعیف را داشته باشند و به واقع می توان گفت این شرایط بهترین فرصت برای تجلی معنای واقعی «الکاسب حبیب الله» است.

امام جمعه فیروزاباد تصریح کرد : بزرگان بازار با پیگیری برای مهلت دادن به مستاجران واحدهای صنفی بازار بخصوص برخی از صنوف که آسیب بیشتری دیده‌اند، بدهکاران، اعمال تاخیر در وصول و پرداخت چک زمینه مناسب‌تری برای ادامه فعالیت آنها فراهم سازند تا بتوانیم این روزهای سخت را نیز پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول