اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شیخ نعیم قاسم: تحریم‌های آمریکا تنها مشکلات را پیچیده‌تر می‌کند

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به تحریم‌های آمریکا تأکید کرد که این اقدام واشنگتن، راه‌حلی پیش روی لبنان نخواهد گذاشت و تنها مشکلات این کشور را پیچیده‌تر خواهد کرد.

شیخ نعیم قاسم: تحریم‌های آمریکا تنها مشکلات را پیچیده‌تر می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در نشست ویدئوکنفرانسی بخش فرهنگی این جنبش مشارکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «المنار»، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در نشست یادشده تأکید کرد که دشمن از هر اقدامی استفاده می‌کند تا حقوق مردم لبنان را از آنها سلب کند و با به راه انداختن جنگ، اشغالگری، جنایت و تحریم زندگی آنها را ویران کند.

شیخ نعیم قاسم در ادامه با اشاره به اینکه دشمن از هر جنایتی علیه مردم استفاده می‌کند، گفت که ما دو گزینه در پیش داریم یا تسلیم بشویم که این گزینه خسران محض است و دیگری مقاومت که این گزینه بُرد و امید است و ما علی‌رغم جانفشانی‌هایی که این مسیر می‌طلبد، گزینه مقاومت را انتخاب کردیم.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین با بیان اینکه بدون تشکیل یک دولت مناسب برای حل مشکلات، لبنان به حال خود باقی خواهد ماند، تأکید کرد که تحریم‌های آمریکا راه‌حلی برای مشکلات لبنان ایجاد نخواهد کرد و تنها مشکلات این کشور را پیچیده‌تر خواهد کرد.

شیخ نعیم قاسم همچنین با اشاره به مشکلات فعلی مردم لبنان، گفت که تهدیدات «اسرائیل» ما را نخواهد ترساند و این تهدیدات دستان تل‌آویو را برای حمله باز نخواهد گذاشت زیرا محور مقاومت از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش پایانی اظهارات خود تأکید کرد که حزب‌الله چند دستگی در لبنان مخالف و در عین حال موافق دولتی یکپارچه با نهادهای سازمان‌دهی شده است و این مسئله یکی از ستون‌های ثبات لبنان و پاسداری از این کشور و استقلال و نهضت آن به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول