اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیدان: ما سزاوار قهرمانی لالیگا هستیم /بازی با اتلتیکو مثل فینال است

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی با اتلتیکومادرید از این تیم تمجید کرد و از عملکرد تیمش در بازی مقابل مونشن گلادباخ صحبت کرد.

زیدان: ما سزاوار قهرمانی لالیگا هستیم /بازی با اتلتیکو مثل فینال است

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداشب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فوتبال اروپا رئال در دربی مادرید میزبان اتلتیکومادرید است.

زیدان در نشست خبری پیش از بازی مقبال روخی بلانکو گفت: ما همیشه در خصوص بازی‌های شبه فینال حرف می‌زنیم. بازی با اتلتیکو هم به مانند فینال است. ما از سبک بازی حریف آگاهیم و خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم.

سرمربی رئال ادامه داد: اتلتیکو یکی از مدعیان قهرمانی در لالیگاست. آنها این کیفیت را از خود به نمایش گذاشته‌‌اند. ما نیز در بازی آخر (جدال با مونشن گلادباخ) نشان دادیم که چقدر خوب بازی می‌کنیم و آماده مسابقه دربی هستیم.

زیدان اظهار داشت: من همیشه سعی دارم از اندیشه‌های خود پیروزی کنم و آنها را انجام دهم. ما می‌خواهیم از قهرمانی لالیگای خودمان در فصل پیش دفاع کنیم و امسال نیز جام را کسب کنیم. فرداشب در دیدار دربی نشان خواهیم داد که سزاوار قهرمانی هستیم.

سرمربی رئال مادرید در خصوص شرایط ایسکو و مارسلو (وضعیت این 2 بازیکن را در اینجا بخوانید) گفت: این غلط است که من به آنها اعتماد ندارم. آنها به خوبی تمرین می‌کنند و من روی آنها حساب باز کرده‌ام.

وی ادامه داد: یورنته در اتلتیکو بسیار پیشرفت کرده و به بازیکنی سطح بالا بدل شده است. او در رئال مادرید توانایی‌های تهاجمی خود را به نمایش نگذاشت ولی اکنون در اتلتیکو این کار را انجام می‌دهد. به همین علت برای این بازیکن خوشحال هستم.

زیدان اظهار داشت: کارواخال و والورده امروز به خوبی تمرین کردند و فردا برای بازی مقابل اتلتیکو در دسترس خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول