اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهباززاده: سپاهان می‌تواند از راه‌های مختلف گلزنی کند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم بسیار خوبی هستیم و این را در مسابقات‌مان نشان داده‌ایم که می‌توانیم از راه‌های مختلف گل بزنیم.

شهباززاده: سپاهان  می‌تواند از راه‌های مختلف گلزنی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سجاد شهباززاده درباره برتری چهار بر صفر مقابل نساجی در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم از دقیقه اول حاکم زمین بودیم و ۹۰ دقیقه با حفظ شرایط تیمی، برد ارزشمندی به دست آوردیم.

بازیکن سپاهان افزود: وضعیت تیم ما خوب است و پس از دیدار هفته اول روند خیلی خوبی داشتیم. بد بودن زمین ورزشگاه بهنام محمدی سبب شد در روند سپاهان وقفه‌ای ایجاد شود؛ امروز به کسب سه امتیاز نیاز داشتیم و پرگل بودن این برد باعث افزایش اعتماد به نفس ما در ادامه لیگ می شود.

وی درباره تنوع تاکتیکی این تیم گفت: تیم بسیار خوبی هستیم و این را در مسابقات‌مان نشان داده‌ایم که می‌توانیم از راه‌های مختلف گل بزنیم؛ مهم‌ترین موضوع این است که به پیروزی برسیم زیرا ابزار و کادر فنی خیلی خوبی داریم و خدا را شکر شرایط سپاهان خیلی خوب است.

شهباززاده درباره خطرناک بودن خود درون محوطه جریمه توضیح داد: اهمیتی برای من ندارد هر جا کادر فنی بخواهد، بازی می‌کنم و سعی دارم وظایف محوله را به بهترین شکل انجام بدهم.

بازیکن سپاهان درباره راهکار تداوم پیروزی‌های سپاهان گفت: باید در روش بازیمان به ثبات برسیم. باید این روند را با حفظ تمرکز ادامه بدهیم و درکل باید در هر دیدار به کارهای خوب خود اضافه کنیم.

سپاهان شایستگی قهرمانی را دارد

محمدرضا خلعتبری در پایان بازی مقابل نساجی اظهار داشت:‌ شرایط خیلی خوبی داریم و هفته گذشته یک بازی را در مسجدسلیمان واگذار کردیم و این اتفاق برای هر تیمی رخ می‌دهد. امروز یک بازی قابل قبول انجام دادیم و تیم‌مان شایستگی این برد را داشت و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و نتایج خوبی بگیریم.

مهاجم سپاهان افزود: کار خیلی سختی داریم اما تیم ما بازیکنان بزرگی دارد. تشکر ویژه می‌کنیم از ساکت که حمایت ویژه می‌کند و همه دست به دست هم داده‌ایم که این تیم امسال قهرمان شود و شایستگی آن را هم دارد.

کلین شیت برایم مهم نیست

پیام نیازمند در پایان بازی سپاهان و نساجی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم این سه امتیاز را بگیریم و به آن خیلی نیاز داشتیم؛ گل اول خیلی به ما کمک کرد و توانستیم بدون استرس بحث‌های تاکیتکی را انجام دهیم و به چیزی که لیاقت داشتیم رسیدیم.

دروازه‌بان سپاهان ادامه داد: تا هفته ششم امتیازهای‌ زیادی را از دست دادیم ولی با تمریناتی که انجام می‌دهیم، امیدوارم بتوانیم خیلی زودتر به آن چیزی که لیاقت هواداران سپاهان است، برسیم.

وی در خصوص کلین‌شیت در این بازی گفت: صادقانه اصلاً به آن فکر نمی‌کنیم، در فصل گذشته 17 بار توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم و برایم مهم نیست ولی مهم است که اول گل نخوریم و خط دفاعی در این امر خیلی کمک می‌کند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول