اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نتایج خوب اصفهانی‌ها در لیگ هندبال/ بانوان بسکتبال نامی‌نو به پیروزی رسیدند

پیروزی ذوب‌آهن و سپاهان در لیگ هندبال آقایان، یک برد و شکست برای بسکتبال بانوان نامی‌نو و بخشش محرومیت خواهران منصوریان از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان در روز گذشته بود.

نتایج خوب اصفهانی‌ها در لیگ هندبال/ بانوان بسکتبال نامی‌نو به پیروزی رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز‌های پایانی هفته گذشته لیگ‌های برتر هندبال اقایان، فوتبال بانوان و بسکتبال بانوان برگزار شد و نمایندگان اصفهان مقابل حریفان خود قرار گرفتند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ سومین روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان گرامیداشت سردار شهید پورجعفری در سالن پوریای ولی شیراز پیگیری شد.

در این مسابقه که  در چارچوب رقابت تیم‌های گروه اول برگزار شد، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان مقابل نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند؛ این مسابقه در پایان با برتری ۳۷ بر ۲۲ تیم تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.

سبزپوشان ذوب‌آهن در بازی قبلی خود مقابل تیم پاس ناجا قم و در یک بازی نزدیک به تساوی ۲۶ بر ۲۶ رسیدند.

✅ در دومین بازی از دومین روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال در بازی که در در چارچوب رقابت  گروه دوم این مسابقات صورت گرفت  دو تیم فولاد سپاهان اصفهان  و زغال سنگ طبس به مصاف هم رفتند.

این بازی که در نیمه نخست با نتیجه نزدیک ۱۴ بر ۱۳ به سود نماینده اصفهان به صورت پایاپای در جریان بود در پایان با برتری ۲۶ بر ۲۹ تیم فولاد سپاهان به پایان رسید.

✅ هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی این هفته سپاهان پذیرای شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی بود؛ سپاهانی‌ها که بعد از دربی اصفهان انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم قهرمان شهرداری بم داشتند و در نهایت ۳ بر یک حریف را شکست دادند.

مهناز امیرشقاقی سرمربی سپاهان بعد از این بازی اظهار داشت: بازی فوق‌العاده‌ای را شاهد بودیم. بم تیم منسجمی است و بازیکنان خوبی دارد اما ما برای این تیم برنامه داشتیم. حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و هر کدام از بازیکنان هم وظیفه خاص خود را داشتند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: خوشبختانه بازیکنان ما حرف گوش کردند و توانستیم این بازی را ببریم. ما ۱.۵ ماه اردوی خوب داشتیم و به خاطر کرونا قرنطینه بودیم. همان ترکیب را حفظ کردیم اما تمرینات خوبی روی کار تیمی داشتیم.

وی عنوان کرد: تلاش ما این بود بانوان هم مانند مردان فوتبال کلاسیک ارائه دهند. تیم بم هم واقعا فوتبال بازی می‌کند و من بازی آن‌ها را دوست دارم. از بازی امروز لذت بردم و به همه بازیکنان و مقامات سپاهان تبریک می‌گویم.

✅ در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم ذوب‌آهن اصفهان که در ۲ بازی گذشته یک برد و یک شکست در کارنامه ثبت کرده بود با همیاری آذربایجان بازی داشت و در پایان با گل‌های سارا سبزواری و رقیه شهبازی با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد.

✅ کمیته استیناف فدراسیون ووشو پس از درخواست تجدیدنظرخواهی «سهیلا منصوریان» نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران، مطابق با ماده ۹ آیین نامه انضباطی و تقاضاى حاکی از تعهد برای عدم تکرار خطای گذشته، نگاه حمایتی فدراسیون ووشو نسبت به قهرمانان و همچنین فقدان سابقه محکومیت قطعی در رکن قضایی ووشو، محرومیت باقی مانده وی را مورد بخشش قرار داد.

همچنین در خصوص تجدید نظرخواهی «شهربانو منصوریان» نسبت به رأی کمیته انضباطی، با توجه به تقاضای حاکی از تعهد برای عدم تکرار خطای گذشته، نگاه حمایتی نسبت به قهرمانان و افتخار آفرینان ووشو و فقدان سابقه محکومیت قطعی در رکن قضایی ووشو، محرومیت باقی مانده وی به مدت یک سال به حالت تعلیق درآمد.

✅ دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان برگزار شد که تیم‌های پاز تهران و نامی‌نو اصفهان مقابل هم قرار گرفتند. نامی‌نو که روز گذشته در یک بازی نزدیک مقابل نارسینا با اختلاف ۴ امتیاز و با نتیجه ۷۵ بر ۷۱ مغلوب شد. متحمل باخت شده بود، توانست استارت دور برگشت را با پیروزی بزند.

شاگردان زمان‌پور موفق شدند پاز تهران با نتیجه ۷۴ بر ۴۶ حریف خود را شکست دهند؛ نامی‌نو کوارتر اول ۲۷ بر ۱۲ پیروز شد اما کوارتر دوم را ۱۵ بر ۱۳ واگذار کرد. برتری در کوارتر سوم و چهارم هم با نامی‌نو بود به طوری که نماینده اصفهان ۱۷ بر ۶ و ۱۷ بر ۱۳ از سد حریف گذشت.

✅ کارگروه رسیدگی به مشکلات باشگاه ذوب‌آهن با دستور استاندار اصفهان تشکیل شد؛ استاندار اصفهان از تشکیل کارگروه ویژه‌ای جهت رسیدگی به مشکلات باشگاه ذوب‌آهن خبر داد و گفت: با نامه نگاری‌های انجام شده اعتراض خود را به ضرر و زیان‌های وارده به باشگاه ذوب‌آهن اعلام کردیم تا حق و حقوق ورزش اصفهان را دنبال کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ک۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول