اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

زارعی: بهداد سلیمی نقش موثری در تیم وزنه‌برداری گهر زمین دارد / در حرکت یکضرب امتیاز خوبی برای تیم گرفتم

وزنه‌بردار تیم گهر زمین سیرجان , ملی‌پوش کشورمان گفت: آمادگی خوبی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارم.

زارعی: بهداد سلیمی نقش موثری در تیم وزنه‌برداری گهر زمین دارد / در حرکت یکضرب امتیاز خوبی برای تیم گرفتم

محمد زارعی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرکت در مرحله رفت لیگ وزنه‌برداری اظهار داشت: وضعیتم خوب بود و از رکوردهایم راضی بودم. در حرکت یکضرب وزنه 165 کیلوگرم را مهار کردم و در حرکت دوضرب هم 202 کیلو را بالای سر بردم. 

 وی با اشاره به اینکه مصدومیت جزئی داشت و در رکوردگیری تیم ملی شرکت نکرد، یادآور شد: دو هفته پیش، پشت بازویم کش آمده بود و یک خورده پارگی داشت که خواستم چند روز، وزنه‌‌ سنگین نزنم تا برای لیگ شرایط دستم بهتر ‌شود. به خاطر همین موضوع در رکوردگیری تیم ملی شرکت نکردم.

وزنه‌بردار تیم گهر زمین سیرجان در مورد اینکه توانست جایگاه دوم دسته 89 کیلوگرم را به دست آورد و باعث شد تا تیمش امتیاز خوبی برای صدرنشینی پیدا کند، گفت: در حرکت یکضرب توانستم دو وزنه‌بردار شرکت ملی حفاری را جا بگذارم و در رده اول قرار بگیرم. امتیاز این حرکت، تیمم را از حریفانش جلو انداخت.

ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان درباره اینکه مرحله برگشت برای قهرمانی شرایط بهتری خواهیم داشت، تاکید کرد: در مرحله رفت لیگ در اهواز وضعیت تیم گهر زمین سیرجان آنچنان خوب نبود و برخی آسیب‌دیدگی داشتند و وزنه پایینی زدند. چند نفر را در ترکیب نداشتیم ولی امیدوارم در مرحله برگشت با بهترین شرایط روی تخته ‌برویم و با اختلاف امتیاز بیشتر به مقام اول دست یابیم.

زارعی در مورد قرارداد وزنه‌برداران در لیگ عنوان کرد: مبالغ نسبت به سالهای قبل افزایش خوبی داشته، اما نسبت به تورم هنوز عقب‌تر است.

وزنه‌بردار 89 کیلوگرم در خصوص مربیگری بهداد سلیمی در تیم گهر زمین اذعان کرد: بهداد سلیمی نقش بسیار موثری در تیم دارد و از لحاظ آنالیز، مربیگری و پیاده کردن برنامه‌ها بسیار باتجربه است. علی جباری و آیدین نصرتی هم در کنار او هستند و بچه‌های تیم را به خوبی هدایت می‌کنند.

زارعی با اشاره به اینکه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: برای قرار گرفتن در ترکیب از لحاظ جسمانی و رکوردی شرایط خوبی دارم. امیدوارم بتوانیم این روند را تا انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات بین‌المللی ادامه بدهم تا در ترکیب نهایی حضور داشته باشم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول