اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعلام جدیدترین محدودیت‌های کرونایی درلرستان/ تردد شبانه کماکان ممنوع است

ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا نحوه حضور فعالیت ادارات و حضور کارمندان و همچنین میزان محدودیت‌ها برای هفته پیش رو را اعلام کرد.

اعلام جدیدترین محدودیت‌های کرونایی درلرستان/ تردد شبانه کماکان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، محدودیت‌های مصوب از ۲۲ تا ۲۸ آذر ۱۳۹۹ را به شرح زیر اعلام کرد: 

با توجه به اینکه تمام شهرستان های استان بجز رومشگان (زرد) در وضعیت نارنجی قرار دارند، لذا محدودیت های اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای شهرستان‌های نارنجی و زرد، در هفته آینده نیز کماکان برقرار خواهد بود.

ضمناً عبور و مرور و ترددهای شهری در دو شهرستان خرم آباد و بروجرد، همچنان از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح ممنوع می باشد.

همچنین بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونای استان وضعیت حضور کارکنان ادارات در هفته پیش رو در محل کار به شرح ذیل اعلام می‌شود؛

با توجه به اعلام وضعیت نارنجی در اغلب شهرهای استان (بجز شهرستان رومشگان با وضعیت زرد)، کارکنان ادارات از روز شنبه طبق مصوبه وضعیت نارنجی در محل کار خود حاضر می‌شوند.

 بر اساس این مصوبه کارکنان دستگاه های اجرایی ضروری و خدمات رسان مانند مراکز درمانی، بیمارستان ها، هلال احمر و امثال آنها با دو سوم ظرفیت کارکنان خود فعالیت خواهند کرد.

سایر دستگاه‌های اجرایی غیر ضروری استان نیز با تشخیص مدیر مجموعه از پنجاه درصد ظرفیت کارکنان در محل کار استفاده کنند و بقیه کارکنان به صورت دورکاری فعالیت نمایند.

طبق مصوبات ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا؛ ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به اجرای مصوبات و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول