اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ساخت زمین استاندارد برای قهرمانان مینی‌گلف قم

رئیس هیات گلف استان قم گفت: ساخت زمین مینی‌گلف استاندارد برای قهرمانان این رشته همواره جزو اهداف مهم هیات در چهار سال گذشته محسوب می‌شد.

ساخت زمین استاندارد برای قهرمانان مینی‌گلف قم

رضا دلاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: زمین جدید مینی‌گلف قم که در مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه واقع شده و با اعتبار اختصاص یافته توسط اداره کل ورزش و جوانان در 9 حفره ساخته شده، به عنوان نخستین زمین مینی‌گلف استاندارد در استان قم شناخته می‌شود.

وی با اشاره به شرایط و نحوه ساخت این زمین، افزود: پس از مدال‌آوری‌های متعدد تیمی و انفرادی توسط بازیکنان قمی در مسابقات قهرمانی مینی‌گلف کشور از جمله چهار مقام تیمی و چهار عنوان انفرادی مسابقات سال‌های 96 و 98 و همچنین شناخته شدن بازیکنان مینی‌گلف قم به عنوان چهره‌های شاخص کشور، هیات گلف همواره در صدد بود با احداث و افتتاح زمین مینی‌گلف استاندارد، شرایط مناسبی برای تمرینات بازیکنان و تسهیل در شرایط آمادگی آنها ایجاد کند.

دلاوری اضافه کرد: با همت و تلاش بی‌وقفه کمیته مینی‌گلف و رئیس این کمیته مجید کربلایی، شرایط فراهم شد تا با مذاکرات متعدد با اداره کل ورزش و جوانان، زمینی در یکی از قطب‌های ورزش شهر قم یعنی مجموعه ورزشی جوادالائمه، برای راه‌اندازی زمین‌های مینی‌گلف اختصاص پیدا کند.

وی ضمن اشاره به شرایط بسیار نامناسب این زمین پیش از راه‌اندازی مجموعه مینی‌گلف عنوان کرد: با همت و تلاش هر روزه مجموعه هیات گلف، کمیته مینی‌گلف و پیگیری‌های بی‌وقفه در اداره کل ورزش و جوانان، شرایطی ایجاد شد تا با رفع موانع، کف‌سازی، حل مشکلات محیطی و سایر موارد، شرایط لازم برای احداث این زمین‌ها ایجاد شود.

رئیس هیات گلف استان قم همچنین با اشاره به تاخیر چند باره در ساخت و احداث زمین و ایجاد مشکلات مستمر، نامه‌ نگاری‌های متعدد و پیگیری‌های همه جانبه را عامل موفقیت‌آمیز افتتاح این زمین دانست و گفت: بودجه ساخت این زمین بسیار محدود بود در حالی که بالا رفتن روز به روز قیمت‌ها و مشکلات عدیده‌ای بر سر تهیه مواد و متریال مورد نیاز زمین‌ها از جمله چمن مصنوعی وجود داشت.

وی اضافه کرد: با تلاش بسیار در نهایت از بهترین مواد و متریال لازم به منظور ساخت این زمین‌ها استفاده شد، چمن مصنوعی با کیفیت بسیار خوب تهیه شد و سایر موارد فنی از جمله جنس دیواره زمین‌ها و ارتفاع آن نیز بر طبق دقیق‌ترین استانداردهای فدراسیون گلف تعیین شده که جا دارد از مجری این پروژه مهندس حمزه‌ای و دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان به ویژه مهندس مجید سامانی و مهندس سیدمجید فاطمی قدردانی کنیم.

دلاوری همچنین با اشاره به صحبت‌ها و مذاکرات انجام شده با رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، ابراز کرد: امیدوارم با در اختیار گرفتن ادامه زمین، در آینده‌ای نزدیک بتوانیم با ساخت 9 حفره دیگر، 18 حفره کامل در زمین‌های گلف مجموعه ورزشی جوادالائمه نیروگاه قم ایجاد کنیم.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول