اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۱۶۰ کیلومتر از مسیرهای روستایی بخش بم‌پشت سراوان مناطق صعب العبور است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: بازگشایی مسیرهای صعب العبور سیرکان، آسکان، کشتگان و گردنه بلبل بخش بم پشت سراوان به منظور ارائه خدمات بهتر به روستائیان منطقه در اولویت این اداره کل قرار دارد.

۱۶۰ کیلومتر از مسیرهای روستایی بخش بم‌پشت سراوان مناطق صعب العبور است

  ایوب کرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان با بیان اینکه راه روستایی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه ایفاء می کند، اظهار داشت: مجموعا ۱۶۰ کیلومتر از مسیرهای روستایی بخش بم پشت سراوان مناطق صعب العبور به شمار می روند که تردد را برای روستائیان گرامی این بخش با مشکل جدی رو به رو کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا این اداره کل در نظر دارد با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت های موجود محورهای صعب العبور سیرکان، آسکان، کشتگان و گردنه بلبل بخش بم پشت سراوان را بازگشایی کند تا مشکل تردد بخش عظیمی از روستائیان منطقه به مرکز بخش هموار گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت راه‌های روستایی می‌تواند به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه‌ به شمار می‌روند، کمک کرده تا مسیر استان برای دستیابی به توسعه پایدار نیز هموار شود.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول