اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روایت مصائب «عظیمه» از زبان مهراندیش گچسارانی/زائر کوچولوی کربلا به کما رفت

مهراندیش گچسارانی ماجرای پر غصه زندگی عظیمه را این گونه شرح داد که همه چیز از فوت پدر جوان عظیمه شروع شد وقتی این دختر بچه که فرزند دوم خانواده بود سه سالگی خود را سپری می‌کرد پدر جوانش را از دست داد.

روایت مصائب «عظیمه» از زبان مهراندیش گچسارانی/زائر کوچولوی کربلا به کما رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران؛ عظیمه شورانگیز دختر نوجوان گچسارانی بعد از چندسال مبارزه با تومور مغزی و شیمی درمانی در حالیکه بهبودی نسبی پیدا کرده و روزهای شادی را با خنده های کودکانه‌اش تجربه می‌کرد، به کما رفت. 

زوج مهراندیش گچساران در گفت‌وگو با فارس از ماجرای عظیمه می‌گویند. 

نرگس احمدپور ماجرای پر غصه زندگی عظیمه را این گونه شرح داد: همه چیز از فوت پدر جوان عظیمه شروع شد وقتی این دختر بچه که فرزند دوم خانواده بود سه سالگی خود را سپری می‌کرد پدر جوانش را از دست داد. 

احمدپور افزود: عظیمه در بازی با کودکان کوچه محل زندگی دچار لغزش شد و مادر کودکش را با آسیب ضربه سر به بیمارستان منتقل می‌کند بعد از مدتی این آسیب دیدگی جدی‌تر می‌شود و تشخیص یک تومور زندگی عظیمه را دچار بحران غم انگیز می‌کند. 

مهراندیش گچسارانی ادامه داد: عظیمه به مرور قدرت راه رفتن را از دست داد و تحت شیمی درمانی واقع شد. این در حالی بود که در اولین گامهای خیرخواهانه و شروع فعالیت با اولین گروه نیکوکاری خودم در شهرستان گچساران در کنار دوستانم دست به ابتکار جالبی زدیم. 

وی گفت: در آخرین روز پاییزی سال 96 جشن تولد کودکان سرطانی و بزرگسالان درگیر شیمی درمانی، شب خاطره انگیزی برای عظیمه کوچولو و فرزندان بیمار گچسارانی رقم زد و در خبرگزاری فارس شرح آن درج شد.

نرگس احمدپور گفت: از همان سال عظیمه را بطور مرتب حمایت کردم با خرید اسباب بازی اهدای لوازم نقاشی و دادن بسته های نذری، او را ملاقات می‌کردم. 

این فعال اجتماعی گچسارانی ادامه داد: رمضان سال 98 او را مقابل نانوایی محله سکونتش دیدم، راه می رفت و تمام هیجان و تعجب من از سلامت عظیمه سخت مرا تحت تاثیر قرار داد. 

احمدپور اظهار داشت: همان سال محرم عظیمه مسافر کوچولوی کربلا شد و در پیاده روی آن سال زائری با لبخندی زیبا برای زیارت جای جای قدمهای کوچک کودکان کاروان سالار شهدا بود. 

فریدون پوراحمد دیگر زوج مهراندیش گچسارانی گفت: متاسفانه در هفته ای که گذشت با خبر شدیم عظیمه به کما رفته است و از طریق مسجد محله لبنان شهرستان گچساران اعلام حمایت خانواده عنوان شد و همسرم پیگیر نوع نیازمندی عظیمه شد. 

پوراحمد گفت: دست به کار شدیم و با مشارکت دوستان برای تسهیل احوال دردناک عظیمه و کمتر کردن تالمات روحی مادر و برادرش، یک تختخواب ام‌.دی‌.اف یک نفره، یک تشک خواب طبی و یک تشک طبی مواج تهیه خریداری ارسال و نصب کردیم. 

فریدون پوراحمد گفت: ارزش ریالی حمایتی مهراندیش گچساران از این دختر بچه بیمار سه میلیون و سیصد هزار تومان است. 

نرگس احمدپور ادامه داد: امیدواریم بار دیگر لبخندهای زیبای عظیمه را ببینیم و صدای شادش در محله بپیچد. 

به گزارش فارس، عظیمه شورانگیز دختر نوجوان گچسارانی برای مخارج درمانی و بهداشتی نیازمند حمایت نیکوکاران است.

نیکوکاران خیراندیش برای هرگونه یاری و کمک به کودک گچسارانی می‌توانند با شمار تلفن 09170262990  به نام مهراندیش گچساران تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول