اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طرح زمستانی پلیس راه خراسان رضوی آغاز شد/ کاهش 33 درصدی تلفات جاده‌‌ای در استان

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس راه استان، از کاهش 33 درصدی تلفات در جاده‌های خراسان رضوی خبر داد.

طرح زمستانی پلیس راه خراسان رضوی آغاز شد/ کاهش 33 درصدی تلفات جاده‌‌ای در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمد کاظمی تقوی صبح امروز در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس راه خراسان رضوی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم هرچه زودتر ریشه ویروس کرونا از جامعه رخت ببندد تا شاهد سلامتی تمامی عزیزان باشیم و خداوند به بیماران ما شفا عنایت کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه به رسم دیرینه هر سال امروز گرد هم جمع شده‌ایم، بیان کرد: به یاد تمام کسانی که در گذشته تلاش کردند گرد هم آمدیم که با شهدای عزیز تجدید میثاق کرده تا خدمت مضاعفی را به مردم ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه به علت وجود ویروس کرونا سال متفاوتی داریم، افزود: قطعاً کارمان گسترده‌تر است، زیرا علاوه بر خدمت رسانی باید مراقب سلامتی همکاران هم باشیم.

تقوی با یادآوری این موضوع که تردد سطح جاده‌های خراسان رضوی به نسبت سال گذشته کاهش پیدا کرده که این موضوع تهدیدی برای جاده‌ها به شمار می‌رود از شهروندان خواست تا اصول بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: امسال در سطح جاده‌های استان شاهد کاهش 33 درصدی تلفات جانی بوده ایم و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری این شاخص را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد موفقیت‌های خوبی در این عرصه بودیم، در خراسان رضوی ناوگان حمل و نقل و پلیس‌راه هم مشکلاتی داشتند که امیدواریم با تحویل ۳۸خودرو جدید تحرک و خدمت‌رسانی بیشتری را به زائران و مجاوران ارائه کنیم.

تقوی با اشاره به اینکه به علت قانون محدودیت‌های تردد شاهد کاهش ۴۶ درصدی تردد در جاده‌های خراسان رضوی بودیم، گفت: در شهرهای استان نیز به صورت میانگین کاهش ۸۰ درصدی را داشتیم.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی یادآور شد: امیدواریم در شب‌های پیش رو به‌ ویژه مناسبت شب یلدا مردم عزیز نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی مسؤولان را رعایت کنند.

انتهای پیام/ 70068/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول