اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بازیکنان بزرگ و رایگان دنیا در تیررس مدیریت جدید بارسلونا / از آگوئرو، دی‌ماریا تا ستاره مونیخ

نشریه اسپورت در گزارش امروز خود نوشت که مدیریت جدید بارسلونا به دلیل اقتصاد آشفته تنها می‌تواند بازیکنان رایگان را به خدمت گیرد.

بازیکنان بزرگ و رایگان دنیا در تیررس مدیریت جدید بارسلونا / از آگوئرو، دی‌ماریا تا ستاره مونیخ

به گزارش خبرگزاری فارس، وضعیت اقتصادی باشگاه بارسلونا به قدری اسف‌بار شده که هیچ پولی برای خرید بازیکنی در تابستان نیست. اینکه آیا بارسلونا می‌تواند در زمستان (یک ماه دیگر) بازیکنی را به جمع تیم اضافه کند مدیریت جدید و تصمیمات او مشخص می‌کند. تاریخ انتخابات باشگاه بارسلونا 4 بهمن ماه است و باید دید چه کسی زمام امور باشگاه را به دست می‌گیرد. چیزی که مشخص است این بوده که کومان در ترکیب خود برای این فصل نیازمند بازیکن است. او در آخرین مصاحبه خود صراحتاً اعلام کرد که در زمستان به بازیکنی جدید در خط دفاع، حمله و هافبک نیاز دارد ولی نمی‌داند اوضاع اقتصادی باشگاه اجازه می‌دهد که بازیکنان مدنظرش خریداری شود یا خیر.

کومان در زمستان کنونی در خط دفاع به دنبال اریک گارسیا، در خط میانی به دنبال جورجینیو واینالدوم و در خط تهاجمی به دنبال ممفیس دپای است. البته به دلیل مشکلات اقتصادی بعید است که خریدی بیش از 15-20 میلیون یورو صورت گیرد و به همین دلیل جذب واینالدوم و دپای دور از ذهن به نظر می‌رسد. شاید بتوان با توجه به مصدومیت پیکه، جذب ستاره پپ گواردیولا را محتمل‌تر از سایر گزینه‌ها در زمستان دانست.

این وضعیت اقتصادی ضعیف باشگاه در تابستان 2021 نیز پابرجا خواهد بود و طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی بعید است که این باشگاه خرید گران قیمتی داشته باشد. پس اگر بخواهیم برای بارسلونا در فصل آینده بازیکنی بزرگ مثل «ارلینگ هالند» را متصور شویم باید بدانیم که بازیکنی بزرگ مثل کوتینیو یا گریژمان از این تیم جدا خواهد شد.

نشریه اسپورت در گزارش اصلی خود به این وضعیت بارسلونا اشاره کرد و مدعی شد که این تیم می‌تواند بازیکنان بزرگ دنیا که قراردادشان در تابستان 2021 به اتمام می‌رسد را زیرنظر گیرند. این مسئله حتی به روی جلد اصلی موندو دپورتیوو (در اینجا بخوانید) نیز رفت. رسانه‌های اسپانیایی معتقد هستند که با توجه به وضعیت آشفته و اسف‌بار کنونی باشگاه، کومان یا هر مربی دیگری در تابستان 2021 تنها می‌تواند بازیکنان رایگان را خریداری کند، بازیکنانی که در تابستان 2021 قراردادشان به پایان رسیده است.

در همین راستا اسپورت گزارشی از محتمل‌ترین گزینه‌های خرید بارسلونا منتشر کرد.


از راست : گارسیا-دپای- واینالدوم - آلابا- آگوئرو -دی‌ماریا - راموس- دوناروما - دراکسلر - برنات - لینگارد و کاوانی

 

اریک گارسیا (19 ساله - بازیکن منچسترسیتی)

این بازیکن هم اکنون نیز زیرنظر بارسلونا قرار گرفته و اگر این باشگاه نتواند در زمستان او را خریداری کند یقینا، برای فصل آینده به صورت رایگان او را به نیوکمپ خواهد آورد.

ممفیس دپای (26 ساله-لیون)

جورجینیو واینالدوم (30 ساله – لیورپول)

دیوید آلابا (28 ساله – بایرن مونیخ)

سرخیو آگوئرو (32 ساله – منچسترسیتی)

آنخل دی‌ماریا (32 ساله – پاری سن ژرمن )

سرخیو راموس (34 ساله – رئال مادرید)

البته این گزینه بیشتر به یک شوخی شبیه است. طبق گزارش آ.اس و مارکا، راموس با رئال تمدید می‌کند و اگر هم نکند مقصدش بارسلونا نخواهد بود.

جان‌لوییجی دوناروما (21 ساله – میلان)

با توجه به اینکه تراشتگن سال‌های سال قرار است در این تیم بماند و به تازگی نیز گلر آلمانی با بارسا تمدید کرده، این گزینه نیز خیلی دور از ذهن است.

یولیان دراکسلر (27 ساله – پاری سن ژرمن)

خوان برنات (27 ساله – پاری سن ژرمن)

جسی لینگارد (27 ساله – منچستریونایتد)

ادینسون کاوانی (33 ساله – منچستریونایتد)

موندو در جلد امروز خود تنها از گزینه‌های چون دی‌ماریا و آگوئرو صحبت کرد و به نظر در گزینه‌های بالا این 2 بازیکن، گارسیا، ممفیس، آلابا و دراکسلر می‌توانند به گزینه‌های بارسلونا لقب گیرند. البته ممکن است هر کدام از این بازیکنان در طول فصل با باشگاه به توافق رسند و این بازیکنان با تمدید قرارداد در باشگاهشان ماندنی شوند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول