اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

امکان تولید محصولات تحریمی با اکوسیستم جدید در صنعت/ 5500 شرکت دانش‌‌بنیان در کشور فعال هستند

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: باید اکوسیستم جدیدی در صنعت کشور ایجاد کنیم که بتوانیم محصولات تحریمی را در داخل کشور بسازیم و در این زمینه از ظرفیت جوانان با استعداد استفاده کنیم.

امکان تولید محصولات تحریمی با اکوسیستم جدید در صنعت/ 5500 شرکت دانش‌‌بنیان در کشور فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سورنا ستاری صبح امروز در حاشیه بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه استان مرکزی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان بسیار فعال و پیشرو است.

وی بیان کرد: در این بازدید شاهد همکاری خوب یک شرکت قدیمی ماشین‌سازی و شرکت خصوصی هستیم که توانسته‌اند یکی از محصولات تحریمی کشور را داخلی‌سازی کرده و در مسیر توسعه گام بردارند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تعامل شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا با شرکت‌های بزرگ سبب توسعه و ارتقاء نوآوری در شرکت‌های قدیمی شده و امری اساسی در شرایط اقتصادی تحریمی محسوب می‌شود.

ستاری گفت: یکی از سیاست‌های مهم دولت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در  شرایط تحریم بوده و باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید اکوسیستم جدیدی در صنعت کشور ایجاد کنیم که بتوانیم محصولات تحریمی را در داخل کشور بسازیم و در این زمینه از ظرفیت جوانان با استعداد استفاده کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان با ۳۰۰ هزار اشتغال مستقیم که عمدتا از متخصصان بوده، در سطح کشور فعال هستند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول