اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توقیف 24 هزار لیتر روغن موتور قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف یک دستگاه تانکر و کشف 24 هزار لیتر روغن موتور قاچاق خبر داد.

توقیف 24 هزار لیتر روغن موتور قاچاق در زنجان

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در استمرار طرح های مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور « ابهر – قیدار » به یک دستگاه تانکر مظنون شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این تانکر 24 هزار لیتر روغن موتور قاچاق کشف و راننده آن را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به تلاش مضاعف پلیس برای تحقق شعار سال بیان داشت: در این راستا پلیس نیز با اجرای مستمر طرح‌های مختلف در راستای مقابله با قاچاق کالا و فرآورده‌های سوختی تلاش می‌کند تا این سرمایه های ملی از کشور خارج نشود.

سردار جهانبخش گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اولویت کاری ماست.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات و معضلات اقتصادی کشور سهولت تشکیل باندهای حمل ونقل، نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق در کشور است که موجب شده است ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد شود، اضافه کرد: از این رو پلیس در سال‌های اخیر به دنبال انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه وقوع این جرم در کشور بوده و تلاش دارد از شکل‌گیری باندها قاچاق کالا جلوگیری کند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول