اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

حمایت از تولید از اولویت‌های سازمان بازرسی کل کشور است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری از اولویت‌های ماموریتی سازمان است و باید با قوت هرچه بیشتر پیگیری شود.

حمایت از تولید از اولویت‌های سازمان بازرسی کل کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام حسن درویشیان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه بازرسان کل خراسان‌جنوبی اظهار داشت: خون شهدای مدافع‌حرم، مدافع وطن، هشت‌سال دفاع مقدس و به خصوص سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید فخری‌زاده زمینه نابودی دشمنان انقلاب، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را رقم خواهد زد.

وی افزود: سازمان بازرسی کل کشور در راستای احیای حقوق عامه، پیگیری جرائم، شناسایی فساد و انعکاس و اطلاع‌رسانی آن در دستگاه‌های اجرایی، سازمانهای و نهادهای دولتی زیر نظر قوه قضاییه انجام وظیفه می‌کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: در راستای تحقق رویکردها و اهداف راهبردی دوران تحول قوه قضائیه این سازمان در حوزه‌های قانون‌مداری و قانونمندی، مسئله‌محوری، بررسی مسائل اساسی به منظور شناسایی، پیگیری، ارائه راهکار حل موضوع و نظارت بر حسن اجرای احکام گام‌های موثری را برداشته است.

درویشیان یادآور شد: اشراف بر وضعیت دستگاه‌های اجرایی و ادارات دولتی، حضور به موقع و واکنش سریع به موضوعات مطروحه در فضای مجازی به عنوان معضل اجتماعی، نظارت پیشگیرانه، حمایت‌محور و انگیزشی در اجرای تخلفات و جرائم، اقدامات موثر و حسن عمل باید سرلوحه بازرسان استان‌های کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: آگاهی‌بخشی به تمام دست‌اندرکاران دستگاه‌های اجرایی، آشنایی مدیران دولتی با مقررات و انحرافات، بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و تشکل‌های مردم نهاد، ارتباط‌گیری با نخبگان و گروه‌های جهادی، تشکیل کمیسیون تخصصی و به اشتراک‌گذاری تجارب و ابتکارات در خراسان‌جنوبی باید نهادینه شود.

این مقام مسؤول با تاکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری از اولویت‌های ماموریتی سازمان است و باید با قوت هرچه بیشتر پیگیری شود.

انتهای پیام/69014/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول