اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انفجار در یک مدرسه نظامی در فرودگاه بغداد

منابع آگاه از وقوع یک انفجار مشکوک در یک مدرسه نظامی در فرودگاه بغداد خبر دادند.

انفجار در یک مدرسه نظامی در فرودگاه بغداد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه امنیتی از وقوع انفجار در یک مدرسه نظامی در فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد.

منبع امنیتی در گفت‌وگو با وبگاه «شفق نیوز» عراق، توضیح داد که یک جسم عجیب، صبح امروز میان پایگاه هوایی «علاء» و حصار مدرسه نظامی واکنش سریع در داخل فرودگاه بغداد منفجر شد. این انفجار هیچ خسارت جانی به همراه نداشت و نیروهای مبارزه با مواد منفجره خود را به محل رساندند و در حال تحقیق درباره چرایی این انفجار هستند.

یک منبع دیگر نیز با اشاره به اینکه این انفجار به حصار مدرسه نظامی مذکور خسارت وارد کرده، گفت که هنوز مشخص نیست که این انفجار مربوط به یک بمب صوتی است یا خیر.

وی توضیح داد که برخلاف آنچه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نه هیچ بالگرد آمریکایی بر فراز محل حادثه به پرواز درآمده و نه ستون دودی در آسمان محل حادثه مشاهده شده است.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، یک منبع آگاه امنیتی گفت که انفجار در داخل فرودگاه بین‌المللی بغداد به یک بمب ساخت داخل بود که در جریان آن یک کودک زخمی شد.

وی افزود: دلیل انفجار یک بمب کوچک شبیه نارنجک بود که پس از انفجار چاشنی آن، این حادثه روی داد و موجب زخمی شدن سطحی یک کودک شد.

به گفته این منبع، کودک مذکور از ساکنان خانه‌های نزدیک حصار مدرسه نظامی واکنش سریع از جهت منطقه الرضوانیه بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول