اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

پویش دانشجویان برای توصیف صبر زینب کبری+فراخوان

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پویش «در مقام صبر» را برگزار می‌کند.

پویش دانشجویان برای توصیف صبر زینب کبری+فراخوان

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم و سلامت و در راستای اهداف فرهنگی و مذهبی این مجموعه، پویش «در مقام صبر» را با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سایت لبیک برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند از روز شنبه ۲۲ تا ۲۸ آذرماه در بخش‌های مختلف این پویش شامل ویدئو سلفی، کتابخوانی و پادکست صوتی در قالب ارسال یک جمله در مقام صبر زینبی درقالب ویدئو اقدام کنند. فایل ارسالی باید حداکثر یک دقیقه و به صورت سلفی ضبط شود.

بخش کتابخوانی نیز به صورت مطالعه کتاب مرد من، روایت نامه‌های یک زن به همسر شهید مدافع حرمش و  پاسخگویی به سوالات  بخش مسابقه است. ضبط و ارسال صدای خود با موضوع کرامات حضرت زینب (س) در زندگی خود و بخش ادبی و شعر با موضوع شهدای مدافع حرم و سلامت نیز از دیگر بخش‌های این پویش است.

علاقه‌مندان تا ۲۸ آذر ماه ۹۹ فرصت دارند تا آثار خود را در شبکه‌های اجتماعی به نشانی لبیک (LABBAYK_IR) ارسال کنند.

آثار ارسالی به صورت پادکست با نام شما در شبکه‌های اجتماعی لبیک منتشر خواهد شد. اسامی برگزیدگان نیز در برنامه سمت حرم ویژه ولادت حضرت زینب (س) اعلام خواهد شد. به ۱۰ نفر از برگزیدگان این پویش کارت هدیه به مبلغ پنج میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

برای دریافت کتاب «مرد من» و سوالات بخش کتابخوانی پویش «در مقام صبر» از اینجا اقدام کنید.

موشن گرفیک شرح این پویش را اینجا ببینید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول