اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پیگیری فارس از وضعیت نامناسب آسفالت فلکه گاز/ تاخیر در صدور مجوز، دلیل حرکت لاک‌پشتی پروژه

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر وضعیت نامناسب فلکه گاز در شیراز، موضوع را از سوی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز پیگیری کردیم.

پیگیری فارس از وضعیت نامناسب آسفالت فلکه گاز/ تاخیر در صدور مجوز، دلیل حرکت لاک‌پشتی پروژه

 نواب قائدی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این پروژه مربوط به لوله‌گذاری آب‌های سطحی از خیابان خاک‌شناسی و جهاد تا میدان گاز است که در نهایت به خیابان مشکین‌فام و بازار انقلاب منتهی می‌شود. 

وی در پاسخ به اینکه چرا چنین پروژه‌ای باید به فصل سرما و بارندگی موکول شود، گفت: تیر ماه بود که قرارداد مربوط به این لوله‌گذاری تنظیم و مصوب شد اما به دلیل تاخیر در صدور مجوز توسط پلیس راهبر و شورای ترافیک استان، اجرای آن به تاخیر افتاد.
 
قائدی افزود: با توجه به اینکه پروژه‌های لوله‌گذاری از جمله پروژه‌های جاری شهرداری بوده و بر اساس اولویت انجام می‌شوند، همیشه اجرای آنها را در دستور کار داریم چنانچه پیش از این نیز پروژه‌هایی را داشتیم اما بنا بر تاخیر در صدور مجوزهایی که عنوان شد پروژه به تاخیر افتاد و از اواخر مهر ماه آغاز شد که اکنون نیز در حال پیمودن مراحل انتهایی است. 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه شهرداری منطقه یک مجری این پروژه است، افزود: طول این پروژه در بخش‌های اصلی و فرعی به طول یک و نیم کیلومتر با اعتباری حدود ۳.۳ میلیارد تومان در حال اجرا است که تا کنون یک کیلومتر از کار انجام شده و سایر نیز تا دی‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

قائدی گفت: خیابان‌های خاکشناسی، جهاد سازندگی، میدان گاز، ادامه بلوار تا خیابان مشکین‌فام و خیابان بیمارستان علی‌اصغر همچنین بازار انقلاب شامل اجرای این پروژه لوله‌گذاری هستند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول