اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

معاون وزیر راه‌وشهرسازی: مسکن ارزان می‌شود

معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: اگر روند فعلی قیمت در بازار‌های موازی ادامه‌دار باشد، قیمت مسکن در آینده کاهش می‌یابد.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی: مسکن ارزان می‌شود

 به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی  گفت: در صورتی که روند فعلی قیمتی در بازار‌های مختلف از جمله ارز، طلا و سکه ادامه داشته باشد و ما شاهد ثبات قیمتی در این بازار‌ها باشیم به نظر می‌رسد که در آینده بازار مسکن با کاهش قیمت روبه‌رو شود و در نهایت قیمت‌ها به سمت ثبات حرکت کنند، اما این به آن شرط است که اتفاق ویژه‌ای در روند فعلی قیمت‌ها رخ ندهد.

محمود زاده افزود: در طرح اقدام ملی مسکن، قیمت‌های درج شده در قرارداد‌ها قیمت پایه بوده و ما در آن دوران متناسب با قیمت فولاد و سیمان هر متر مربع واحد طرح اقدام ملی مسکن را متری ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین کرده‌ایم.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی اظهار کرد: هم اکنون با توجه به تغییر در قیمت‌های مصالح ساختمانی به طور قطع در این طرح‌ها هم شاهد افزایش و یا کاهش قیمت‌ها خواهیم بود.

او بیان کرد: در حوزه اجرا هم برخی از پیمانکاران با این قیمت‌های پایه پروژه‌های خود را شروع کرده‌اند و ما امیدواریم با حداقل تلاطم بتوانیم با قیمت‌های تمام شده پایین تری این واحد‌ها را به متقاضیان تحویل دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول