اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری سومین سمینار بین‌المللی سلامت زنان در شیراز

رئیس مرکز تحقیقات سیاست‌گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری سومین سمینار بین‌المللی مطالعات اجتماعی سلامت به میزبانی این دانشگاه در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذر به صورت وبینار خبر داد.

برگزاری سومین سمینار بین‌المللی سلامت زنان در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کامران باقری لنکرانی ظهر شنبه در یک نشست خبری ویدئو کنفرانسی، اظهار داشت: موضوع سلامت و کووید ١٩ و ضرورت همراهی مردم با مُداخلاتی که جلوی گسترش این بیماری را می‌گیرد و بدون همراهی آنها این مداخلات امکان پذیر نیست، جنبه‌های اجتماعی ویروس کرونا را بسیار برجسته می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه این مسائل نیازمند نگاه دقیق‌تری است، افزود: دو دوره سمینار مطالعات اجتماعی سلامت به همت مرکز تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به میزبانی شیراز و تهران در سال‌های ٩٥ و ٩٧ برگزار شده است که به مطالعات اجتماعی سلامت و جنبه‌های اجتماعی برای حفظ و ارتقای سلامت پرداخته شد.

رئیس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: امسال سومین دوره این سمینار با محوریت کووید ١٩ به میزبانی شیراز با موضوعاتی نظیر سلامت روان، سلامت اجتماعی، موضوعات اقتصادی، اثر کووید ١٩ بر پایداری خانواده‌ها، سلامت معنوی، نگاه اجتماعی به مطالعات دارویی و خواهندگی برای درمان و رفتار مردم در برابر این بیماری برگزار خواهد شد.

لنکرانی ابراز امیدواری کرد که مباحث طرح شده در این وبینار بین‌المللی، برای دستیابی به سیاست‌های بهتر و تاثیرگذارتر در زمینه درمان این بیماری و مهار کامل آن، به سیاست گذاران حوزه سلامت، کمک کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به جز موضوعات سخنرانی، بیش از ١٢٠ مقاله پژوهشی از سراسر کشور و برخی کشورهای خارجی توسط دبیرخانه این سمینار دریافت شده که به صورت پوستر آنلاین ارائه می‌شود و با ارائه آنها گنجینه‌ای از تحقیقات در خصوص آثار کووید ١٩ در اختیار تصمیم گیران قرار داده خواهد شد تا بتوانند تصمیمات مستندتر و عالمانه تری بگیرند.

انتهای پیام/ن/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول