اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

گروگانگیر شهرک فاطمیه دستگیر شد/همه گروگان ها سالم هستند

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری گروگانگیر شهرک فاطمیه گفت: پلیس با تاکید بر حفظ جان گروگان ها و سعه صدر با اقداماتی که در این حادثه انجام داد هم گروگانگیر دستگیر شد و هم افراد داخل اتوبوس سالم آزاد شدند.

گروگانگیر شهرک فاطمیه دستگیر شد/همه گروگان ها سالم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار سیدمحمود میرفیضی امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به حادثه گروگانگیری فرد متهم به قتل در اتوبوس شهری در شهرک فاطمیه قم اظهار کرد: نزدیک ظهر اطلاع یافتیم که در یک اتوبوس توسط یک فرد متهم به قتل تعدادی از مردم به گروگان گرفته شده اند و گروگانگیر مطالباتی از جمله آزادی چندتن از زندانیان متهم به قتل دارد.

وی ادامه داد: این فرد که یکی از اراذل و اوباش سابقه دار استان است و قبلا هم دستگیر شده بود، اخیرا هم به اتهام قتل تحت تعقیب بود و با توجه به اینکه دو نفر از برادرانش دستگیر شده بودند اقدام به این کار کرده بود.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: پلیس با تاکید بر حفظ جان گروگان ها و سعه صدر با اقداماتی که انجام داد هم گروگانگیر دستگیر شد و هم افراد داخل اتوبوس سالم آزاد شدند.

وی گفت: این گروگانگیر تحت تعقیب درخواست داشت که افراد دستگیرشده آزاد شوند که با هوشیاری پلیس و عملیاتی که انجام شد این فرد دستگیر و گروگان ها آزاد شدند.  

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول