اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان: دوست دارم اتلتیکو مقابل رئال شکست بخورد / بازیکنان بارسا به من اعتماد دارند

سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی مقابل لوانته در خصوص دربی مادرید، ریکی پوچ، شکست مقابل یوونتوس و شرایط تیم صحبت کرد.

کومان: دوست دارم اتلتیکو مقابل رئال شکست بخورد / بازیکنان بارسا به من اعتماد دارند

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداشب در چارچوب هفته سیزدهم لالیگا، بارسلونا میزبان لوانته است. این تیم که شرایط خوبی در لیگ نمی‌گذراند محکوم به پیروزی است.

کومان در نشست خبری پیش از این بازی اظهار داشت: تقابل مقابل لوانته از آن دسته از جدال‌هایی است که ما را بسیار تحت فشار قرار می‌دهد. ما باید حواسمان به بازی لوانته باشد. ما هفته مهمی داریم و باید 3 بازی خانگی را به ثبت رسانیم و باید هر 3 بازی را ببریم.

بارسلونا فرداشب میزبان لوانته است و چهارشنبه میزبان رئال سوسیداد و شنبه میزبان والنسیا است.

سرمربی آبی‌اناری‌ها ادامه داد: ما باید در دفاع مشکلاتمان را حل کنیم و بتوانیم آن بازی‌ها را به چشم یک فرصت ببینیم. در مقابل یوونتوس ما بازی را بد آغاز کردیم و به آنها اجازه دادیم که بر ما مسلط شوند.

کومان اظهار داشت: وقتی 2 بر صفر عقب بودیم، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. از 18 امتیاز در لیگ قهرمانان اروپا 15 امتیاز گرفتیم اما در لیگ شرایط برای ما متفاوت است باید تمرکز بیشتری روی جزئیات کارمان در لالیگا داشته باشیم.

سرمربی بارسلونا در خصوص ریکی پوچ گفت: در بازی قبلی مقابل یوونتوس ریکی عالی کرد و حضور او بستگی به عملکرد 11 بازیکنمان دارد. فردا باید ببینیم که چه کسانی در زمین حضور خواهند داشت. من نمی‌خواهم در خصوص عملکرد یک بازیکن صحبت کنم و می‌خواهم تیم را ببینم. ما 25 بازیکن داریم که اگر یک بازیکن در زمین حضور ندارد، دلایلی دارد.

کومان در خصوص دربی امشب مادرید تصریح کرد: در ابتدا من باید به فکر پیروزی تیم خودم باشم ولی می‌توانم در خصوص بازی‌های دیگر اظهارنظر کنم. نظرم را بخواهم بگویم دوست دارم اتلتیکو بازنده شود ولی ما نباید درگیر بازی‌های تیم‌های دیگر شویم.

وی اظهار داشت: ما باید در لحظاتی از بازی جنگنده‌تر بازی کنیم. ما تیمی هستیم که شانس‌های زیادی ایجاد می‌کند ولی درصد گلزنی ما پایین است. تیم ما نامنظم کار می‌کند ولی باید واقع بین باشیم. در مقابل یووه در خارج از خانه بازی عالی انجام دادیم ولی در بازی خانگی این اتفاق رخ نداد. باید بتوانیم جزئیات بازی‌هایمان را استخراج کنیم و به آنها بپردازیم.

کومان تصریح کرد: فکر نمی‌کنم که یک بازی ساده‌تر از بازی دیگر باشد. از وضعیت بارسا در لیگ راضی نیستم و تا زمانی که مدیریت جدید بر سر کار بیاید تمام تلاشمان را می‌کنیم. به حمایت نیازی ندارم، اگر نتیجه‌ها به ثمر ننشیند، مقصر مربی خواهد بود.

وی گفت: من می‌خواهم به تمام بازیکنانم احترام بگذارم اما ما در سطحی هستیم که اشتباهات زیادی رخ می‌دهد. پس باید با احترام با بازیکنانم رفتار کنم و آنها را نکشم. اینکه می‌گویند بازیکنان از سیستم بازی بارسا ناراضی هستند اشتباه است. من هر روز با بازیکنان در خصوص چینش تاکتیکی صحبت می‌کنم و آنها چیزی در اینباره من به من نگفته‌اند.

کومان گفت: بارسلونا به اندازه کافی شخصیت، کاریزما و تجربه دارد. آنها سالیان سال است در این باشگاه قدم برداشته‌اند و در اینجا زندگی کرده اند. بازیکنان خوب همیشه رو به جلو قدم خواهند برداشت و امیدوارم فردا تیم بارسا چنین عملکردی را از خود به اجرا بگذارد.

سرمربی بارسلونا در انتها تصریح کرد: بازیکنان به من اعتماد دارند. اگر نداشتند، تلاشی صورت نمی‌گرفت. ما سعی داریم که همه چیز را درست کنیم. زمان کافی برای واکنش وجود دارد ولی پس از آخرین نتیجه شما نیاز دارید که چهره خود را به همگان نشان دهید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول