اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فضای استان باید برای تهیه، توزیع و استعمال مواد مخدر ناامن شود

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری گفت: زمانی می‌توانیم فضای استان را با این جمعیت کم مطلوب تلقی کنیم که خرده فروش مواد مخدری نباشد و فضای استان برای تهیه، توزیع و استعمال مواد مخدر ناامن شود.

فضای استان باید برای تهیه، توزیع و استعمال مواد مخدر ناامن شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد عبدالرضا علیمحمدی امشب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: اقداماتی در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان صورت گرفته است اما کافی نیست و باید خیلی جدی‌تر روی این موضوع کار شود.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زمانی می‌توانیم فضای استان را با این جمعیت کم مطلوب تلقی کنیم که خرده فروش مواد مخدری نباشد و فضای استان برای تهیه، توزیع و استعمال مواد مخدر ناامن شود که لازمه آن تلاش مضاعف است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش آمار کشوری در خصوص استعمال مواد مخدر در بین دانش‌آموزان و دانشجویان اخبار نگران‌کننده‌ای است که باید به سرعت و برنامه‌ریزی شده با این امور مقابله کرد و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

علیمحمدی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری قریب به 50 مورد پلمب اماکن فروش و استعمال مواد مخدر را در سطح استان داشتیم اما کماکان گلایه‌های مردمی زیاد است.

وی در خصوص منطقه غرب شهرکرد بیان داشت: نباید از مسائل بهداشتی و فرهنگی مردم این مناطق غافل شد و برای پاکسازی این منطقه از مواد مخدر باید با همکاری و تعامل بیشتر نهادها اقدامات جدی و موثری صورت پذیرد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول