اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عبدی: ویسی از لیگ‌برتر پیشنهاد داشت اما خیبر را انتخاب کرد/می‌خواهیم خاطره‌ای خوب برجا بگذاریم

مالک باشگاه خیبر خرم آباد گفت: ویسی پیشنهاد لیگ برتری داشت اما خیبر خرم آباد را انتخاب کرد.

عبدی: ویسی از لیگ‌برتر پیشنهاد داشت اما خیبر را انتخاب کرد/می‌خواهیم خاطره‌ای خوب برجا بگذاریم

مسعود عبدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره حضور عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید خیبر خرم آباد اظهار داشت: از کادر فنی سابق تشکر می‌کنم. من به دنبال تغییر در باشگاه بودم و مسئولیت این تصمیم و هر موضوعی در باشگاه برعهده من است و احساس کردم که یک سرمربی که همزبان ما است و کارنامه درخشانی دارد را به تیم بیاورم. ایشان پیشنهادات لیگ برتری هم داشت اما تصمیم گرفت و تمایل داشت برای هم تباران خودش زحمت بکشد و یک تیم خوب را آماده کند. احساس می‌کنم استراتژی خوب و چالش زیبایی است و این کار را با یکدیگر جلو می‌بریم و هدف من شادی مردم خرم آباد و شادی مردم لر در نقاط مختلف کشور است.

وی درباره اینکه آیا خیبر خرم آباد به لیگ برتر صعود می‌کند، عنوان کرد: نمی‌توانم این موضوع را قول بدهم و احساس می‌کنم این یک چالش خوب است که می‌توانیم با آن زندگی کنیم. تیم در هفته آخر بسته شده است و اگر بازیکن اضافه کنیم سعی می‌کنیم بضاعت خود را افزایش دهیم. تیم خوبی داریم و روانخواه هم زحمات زیادی کشید و احساس کردم این کار باید انجام شود و به نفع شهر و تیم ما بود.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا با روانخواه دچار اختلاف نظر بودید که وی از خیبر جدا شد، اظهار داشت: اختلاف نظر نداشتیم و ایشان زحمت کشیده بود. احساس درونی‌ام این بود که می‌توانیم چالش جدیدی با ویسی داشته باشیم. احساس کردم حضور ویسی یک خدمت به شهرم است و با روانخواه اختلاف نظر نداشتم و ایشان نتایج خاص خودشان را گرفتند. فوتبال قدری نتیجه محور است و من به ایشان هم گفتم و این تغییر در حدود اختیارات من بود و این تصمیم را گرفتم.

مالک خیبر خرم آباد درباره اینکه آیا بازیکن جدیدی به این تیم اضافه می‌شود، گفت: طبق نظر مربی بازیکن جذب می‌کنیم و می‌توانیم از همه حمایت‌ها برای ویسی بهره ببریم تا آقای ویسی خاطره خوشی را در خرم آباد از خود برجا بگذارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول