اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سوء مدیریت، دلیل مشکلات خوزستان است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: دلیل مشکلات خوزستان را نبود منابع مالی عنوان می‌کنند درصورتی که از منابع مالی جهانی برای اجرای طرح‌ها وارد شده که به اشتباه هزینه شدند و سو مدیریتی در استان وجود دارد.

سوء مدیریت، دلیل مشکلات خوزستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص  اینکه چرا هر از گاهی مردم خوزستان دچار مشکل می‌شوند، اظهار کرد: مردم اهواز حق بزرگی به گردن کل کشور دارند. زیرساخت‌های استان خوزستان تکمیل نیست که دلیل آن را نبود منابع مالی عنوان می‌کنند اما منابع مالی اولویت دوم است در این طرح‌ها حتی از منابع مالی جهانی هم وارد شده، اما به اشتباه هزینه شده است و سوءمدیریتی در سطح استان وجود دارد .

وی افزود: قرار بود سیستم فاضلاب شهر تکمیل شود، اما به اشتباه هزینه شد و خروجی نداشت. فاضلاب شهر اهواز فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد. دفع آب سطحی هم نیاز این شهر است.

محمد با اشاره به ورود قرارگاه به این موضوع گفت: به صورت اضطراری نقاطی شناسایی شد تا از آن انتقال آب سطحی به کارون داشته باشیم، اما  این راه حل دائم نیست. قرارگاه هر کجا بحرانی اتفاق بیفتد به دلیل تجهیزاتی که دارد ورود پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: ۵۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای رفع مشکلات استان خوزستان تخصیص داده شده است. ساخت ۴۰ درصد از سیستم فاضلاب شهر اهواز به ما واگذار شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خصوص سایر پروژه‌های قرارگاه در این استان تصریح کرد: طرح غدیر مربوط به انتقال آب ، طرح محرومیت زدایی در اهواز و بحث  ساماندهی حاشیه شهر و ترمیم معابر و پروژه‌های سنگین نفت و گاز از جمله مواردی بوده که قرارگاه به آن ورود پیدا کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول