اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سیمئونه: بهانه نمی‌آورم ولی بازی در لیگ قهرمانان انرژی ما را گرفته بود

سرمربی اتلتیکومادرید پس از شکست مقابل رئال در دربی از عملکرد خود، تیم و فلیکس انتقاد کرد و خود را مستحق باخت دانست.

سیمئونه: بهانه نمی‌آورم ولی بازی در لیگ قهرمانان انرژی ما را گرفته بود

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته اتلتیکومادرید مقابل رئال شکست 2 بر صفر را تجربه کرد. دیگو سیمئونه پس از این باخت اظهار داشت: ما باید پیشرفت کنیم. انتقادها از ما درست و منصفانه است. ما یک بازی سخت مقابل ردبول سالزبورگ داشتیم و می‌خواستیم در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله بعد صعود کنیم. ولی من نمی‌خواهم از آن بازی به عنوان بهانه استفاده کنم ولی باید بگویم چنین چیزی وجود دارد.

سرمربی اتلتیکو گفت: ما امروز بد بازی کردیم و نتوانستیم سوار بازی شویم. اکنون باید به بازی‌های بعدی فکر کنیم و جدال بعدی ما در جام حذفی است.

سیمئونه در خصوص تعویض ژائو فلیکس در زمانی که تیم گل نیاز داشت، تصریح کرد: فهمیدم با نمایشی که در بازی نشان می‌دهیم به گل نمی‌رسیم. می‌خواستم در خط حمله تغییراتی دهم و نفسی تازه به آن تزریق کنم. تصمیم داشتم در خط میانی تعداد افراد را زیادتر کنم زیرا رئال بازی را در دست داشت و می‌خواستیم با آنها مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: ناراحتی فلیکس را درک می‌کنم ولی وقتی کسی در زمین است باید بیشتر تلاش کند و باید در اینجا از بازیکن سوال بپرسیم که چرا ناراحت است. به نظر فلیکس از این ناراحت بود که چرا بهتر بازی نکرد چون می خواست 90 دقیقه در زمین باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول