اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نگاهی به مطبوعات اسپانیا | این همان رئالی بود که می‌خواستیم / بارسا تکانی به خودت بده

مطبوعات اسپانیا به برد درخشان رئال مقابل اتلتیکو و بازی حساس امشب بارسلونا واکنش نشان دادند.

نگاهی به مطبوعات اسپانیا | این همان رئالی بود که می‌خواستیم / بارسا تکانی به خودت بده

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز یکشنبه 23 آذر – 13 دسامبر به مهمترین مسائل فوتبال در این کشور واکنش نشان دادند.

شب گذشته در دربی جذاب مادرید، رئال مقابل اتلتیکو به برتری 2 بر صفر رسید و با نمایشی درخشان به تمام انتقادها پاسخ داد. تیم رئال سه ‌شنبه 2 هفته گذشته مقابل شاختار شکست خورد و زیدان در آستانه اخراج قرار گرفت. این تیم پس از آن بحران، مقابل 3 تیم قدرتمند سویا، مونشن گلادباخ و اتلتیکومادرید به پیروزی رسید و دوباره احیا شد.

امشب نیز بارسلونا ناآماده میزبان لوانته است و باید در این جدال پیروز شود. شاگردان کومان در بازی مقابل کادیز و یوونتوس شکست بدی را تجربه کردند و حالا باید به آن واکنش نشان دهند.

بررسی روزنامه‌های ورزشی اسپانیا در روز گذشته را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید تیتر«خیلی شبیه به مادریدی که توقع داشتیم» را به روی جلد برد از عملکرد شاگردان تمجید کرد. رئال با این پیروزی به لالیگا بازگشت و به یکی از مدعیان قهرمانی لقب گرفت. تیم زیدان در بازی کاملاً‌ مسلط بود و با یک نمایشی تحسین برانگیز اتلتیکو که تاکنون در لالیگا نباخته بود را شکست داد.

آ.اس تیتر «رئال به لیگ بازگشت» را به روی جلد برد و از نمایش درخشان کهکشانی‌ها نوشت. زیدان با پیروزی در هفته‌ای سخت دوباره تیمش را احیا کرد و به بالاترین سطح رساند.

اما رسانه‌های بارسایی در خصوص بازی امشب آبی‌اناری‌ها در تقابل با لوانته نوشتند. اسپورت از آمار درخشان مسی در جدال‌های خانگی نوشت و با تیتر «گل بیشتر از تعداد بازی» به سراغ این تقابل هفته لالیگا رفت.

اسپورت نوشت که مسی در نیوکمپ در 365 بازی توانسته 378 گل به ثبت رساند. لوانته محبوب‌ترین تیم لئو است و در 11 بازی مقابل این تیم، مسی توانسته آمار خیره کننده 12 گل و 10 پاس گل را به ثبت رساند.

موندو با تیتر‌ «الان وقت واکنش است» از لزوم برد در اردوی بارسا نوشت. تیم کومان برای بازگشت به مدعیان قهرمانی لالیگا محکوم به این پیروزی است و باید بتواند باخت مقابل کادیز و یوونتوس را به دست فراموشی بسپارد.

موندو ادعا کرد که ستارگان آکادمی لاماسیا مثل ریکی پوچ و کونارد دی‌لافونته می‌توانند از ابتدا در ترکیب قرار گیرند.

انتهای پیام/‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول