اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حضور «لیلیت» در جشنواره تئاتر مقاومت/نمایش آنلاین اول دی ماه

نویسنده و کارگردان نمایش «لیلیت» گفت: این اثر نمایشی در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت حضور یافت و پس از انجام داوری، به دلیل شرایط کرونایی تصویربرداری شده و در روز اول دی ماه از طریق سایت تیوال برای علاقه مندان اکران خواهد شد.

حضور «لیلیت» در جشنواره تئاتر مقاومت/نمایش آنلاین اول دی ماه

محمدرضا شاهمردی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، بنیاد روایت فتح و سایت تیوال آغاز به کار کرد، اظهار کرد: این جشنواره با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به دبیری حمید نیلی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار شده است به این صورت که نمایش ها در تهران تصویربرداری و داوری شده و در نهایت از طریق سایت تیوال در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این هنرمند پر افتخار قمی با اشاره به اینکه نمایش لیلیت به نویسندگی و کارگردانی خودش انجام شده است، ابراز کرد: قصه این نمایش درباره وقایعی است که در دل جنگ بوسنی و هرزگوین اتفاق افتاده و نشان دهنده بخش هایی از مقاومت مردم مظلوم و مسلمان این منطقه در برابر وحشی گری های صرب ها و داستان روایتگر این جنگ در سال 1992 است.

شاهمردی افزود: بازیگران این نمایش علی فرحناک و مهناز رودساز، طراح پوستر حسین فروتن، طراح چهره پردازی فاضل حائری یزدی، طراح موسیقی و صوت محمد سمنانی، طراح نور احمد شریفی فرد، دستیار کارگردان مرتضی مرتضوی، دستیار تولید محمد امین امامی، مدیر تولید ابراهیم عموحسینی، مدیر صحنه مهدی منصوری، منشی صحنه فاطمه سپهری، اجرای گریم مهدی مقدم و فاطمه سپهری هستند و طراحی صحنه و لباس نیز توسط بنده انجام شده است.

وی گفت:اجرای داوری و تصویربرداری این کار 12 آذرماه در سالن سایه تئائر شهر تهران انجام شد و مهرداد کورش نیا، علی اوسیوند و شهرام کرمی به داوری لیلت پرداختند و حمید نیلی دبیر جشنواره نیز برای تماشای آن به سالن آمده بود.

نویسنده و کارگردان نمایش «لیلیت» در پایان خاطرنشان کرد: این نمایش در روز اول دیماه از ساعت 12 الی 24 در سایت تیوال اکران خواهد شد که از علاقه مندان به هنر تئاتر دعوت می کنیم با تماشای آنلاین این اثر ما را حمایت کنند.  

انتهای پیام/78009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول