اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فرماندار: از پذیرش مسافر و توریست در پاوه معذوریم

فرماندار پاوه گفت: ما فعلا میزبان توریست و گردشگر نیستیم ، لذا از شهروندان هم درخواست داریم تا تثبیت شرایط عادی به لحاظ شیوع کرونا، از دعوت و پذیرفتن مسافر خودداری کنند.

فرماندار: از پذیرش مسافر و توریست در پاوه معذوریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز ایده‌پور امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت شهرستان پاوه به لحاظ شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: پاوه با توجه به توریستی بودن، میزبان گردشگران است که در این ایام کرونایی سبب بالا رفتن میزان آلودگی شهرستان شد.

وی ادامه داد: با اعمال محدودیت‌ها از سوی ستاد ملی کرونایی، خوشبختانه با همکاری خوب مردم، تجار، کسبه و دستگاه‌های اجرایی در حال حاضر از وضعیت قرمز کرونایی به نارنجی رسیده‌ایم.

فرماندار پاوه با اظهار امیدواری از تداوم همکاری مردم تا ریشه‌کنی کووید ۱۹ گفت: محدودیت‌های ترددی همچنان حکم‌فرماست و ما فعلا میزبان توریست و گردشگر نیستیم و از شهروندان هم درخواست داریم تا تثبیت شرایط عادی از دعوت و پذیرفتن مسافر خودداری کنند.

وی در خصوص جبران خسارت کسبه هم تصریح کرد: هر بحرانی چارچوب خاص خود را دارد و عمدتا برای خروج از بحران و ترمیم آن، ستاد بحران کشور تصمیم می‌گیرد و با توجه به اینکه جزیی از کل هستیم، آنچه در مصوبات ستاد ملی کرونا باشد برای شهروند پیگیری خواهیم کرد.

ایده‌پور از رسانه‌های محلی، استانی، کشوری که در راستای آگاهی‌بخشی مردم و پیشبرد امورات و همکاری با دستگاه‌های اجرایی قدم برداشته‌اند صمیمانه سپاسگزاری کرد و گفت: ناقل کرونا مردم هستند و تا مردم نخواهند زنجیره انتقال کرونا قطع نمی‌شود، لذا باید حتما رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول