اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز طرح زمستانی جمعیت هلال احمر استان زنجان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، از آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات زمستانی در پایگاه‌های ثابت و موقت خبرداد و گفت: طرح زمستانی این جمعیت از امروز تا ۲۰ اسفند سال‌جاری اجرا می‌شود.

آغاز طرح زمستانی جمعیت هلال احمر استان زنجان

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی طاهری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح زمستانی هلال احمر ۱۶ پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند.

وی تاکید کرد: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه‌ها، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرم‌دره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود و طارم در استان زنجان فعال است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 3 هزار و 690 نیرو بر حسب نفر روز در طرح زمستانی هلال احمر با تجهیزات کامل فعال شده‌اند.

طاهری ادامه داد: 6 هزار و 840 نفر روز نجاتگر هلال احمر استان زنجان در این طرح فعالیت می‌کنند.

وی، از فعالیت 39 دستگاه خودرو در این طرح زمستانی خبر داد و افزود: از این تعداد 15دستگاه آمبولانس، 11دستگاه خودروی نجات، 13 دستگاه خودروی کمک دار امداد، سایر ماشین آلات امدادی و چند منظوره است.

 سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر استان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

طاهری خاطرنشان کرد:  تیم‌های عملیاتی برحسب روزانه برای این طرح در سال‌جاری 2 هزار و 70 تیم است که در طرح زمستانی هلال احمر آماده فعالیت و ارائه خدمات امدادی هستند.

وی یادآوری کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول