اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف بیش از 3 میلیون نخ سیگار قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 3میلیون و 300 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 25میلیارد ریال در بازرسی از 3 دستگاه خودرو در روستای سرخون شهرستان بندرعباس خبر داد.

کشف بیش از 3 میلیون نخ سیگار قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشرافیت کامل اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت افرادی سودجو که در امر قاچاق سیگار به‌صورت حرفه‌ای و گسترده اقدام می‌کردند، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد قاچاقچیان از طریق خودروهای سبک و به طرز ماهرانه و با جاسازی درقاچاق سیگارخارجی به مقصد استان‌های مرکزی کشور فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضائی روز گذشته محل دپو کالای قاچاق و 3 دستگاه خودرو حامل محموله سیگار در روستای سرخون از توابع شهرستان بندرعباس شناسایی و توقیف و در بازرسی دقیق از آن 3 میلیون و 300 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و در این رابطه 3 متهم دستگیر شدند.

سردار جعفری ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان، 25میلیارد  ریال عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: متهمان دستگیر شده بر حسب دستور قاضی سازمان تعزیرات حکومتی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول