اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اختلاف دولت و شورای شهر بر سر جماران/ محدودیت ارتفاع ساخت لغو می شود؟

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از تداوم فشارها برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران به صورت محرمانه و مبتنی بر منافع بخشی و شخصی خبر داد.

اختلاف دولت و شورای شهر بر سر جماران/ محدودیت ارتفاع ساخت لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره اصرار برخی برخی برای لغو محدودیت ارتفاعی جماران اظهارداشت: ‏در کنار مجموعه اتفاقات کشور، ‎فشارها همچنان برای لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران آنهم مبتنی بر نگاه های معطوف به منافع بخشی و شاید هم شخصی و البته در چهارچوبی ‎محرمانه، تداوم دارد.

وی افزود: خواستم بدانند که کمیسیون شهرسازی و کلیت شورای پنجم همه تصمیم گیری ها را رصد می کند. جزییات را بعدا اعلام می کنم.

به گزارش فارس، موضوع  لغو محدودیت ارتفاعی جماران چند ماه است که اختلاف بین دولت و شورای شهر تهران شده و این موضوع با حاشیه های فراوان همچون عدم دعوت پیروز حناچی، شهردار تهران به جلسات هیات دولت شد و بسیاری از اعضای شورای شهر معتقدند این موضوع اقدام درستی نیست و اگر محدودیت ارتفاعی جماران لغو شود تبعیض میان مردم ساکن شمال و جنوب تهران ایجاد می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول