اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امیدیان: مهاجم صنعت‌نفت گفت نمی‌دانم چرا داور برای شما پنالتی نگرفت/ همه ما شاگرد قلعه‌نویی هستیم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: امیرقلعه‌نویی استاد همه ما بوده، یکسال هم مربی من و رحمتی در مس کرمان بود و باید حالاحالاها جلوی او درس پس بدهیم.

امیدیان: مهاجم صنعت‌نفت گفت نمی‌دانم چرا داور برای شما پنالتی نگرفت/ همه ما شاگرد قلعه‌نویی هستیم

جلال امیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط گل‌گهر اظهار داشت: حدود 26 سال در فوتبال ایران بازی و مربیگری کردم. یکی از تیم‌هایی که به آن اعتقاد شدیدی دارم گل‌گهر است. نمی‌خواهم چون مربی این تیم هستم غلو کنم. واقعا تیم خوبی داریم که با بازیکنان پرانگیزه و بی‌ادعا آماده مسابقات شده است. وقتی چنین تیمی به بالای جدول می‌رسد و امیرقلعه‌نویی هم هدایت آن را بر عهده دارد، انتظارات از آن بالا می‌رود اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: تیم خیلی خوبی داریم اما ناراحتی ما از دو باخت اخیر به خاطر این بود که مفت باختیم. وقتی تیم شما خوب نباشد، فکر می‌کنید که چرا این اتفاق افتاده و روی آن کار می‌کنید. اما در دو بازی که خیلی خوب بودیم، خیلی خوب موقعیت سازی کردیم، به حریف موقعیت ندادیم و روی موقعیت ضعیف گل خوردیم. خود قلعه‌نویی می‌گوید وقتی تیم خوب بازی می‌کند نمی‌توانم به بازیکنان حرفی بزنم. بنابراین من خیلی جای نگرانی نمی‌بینم. به تیممان اعتقاد و به کلیه نفرات اعتماد داریم. مطمئنم این نتایج بر می‌گردد. اینطور نیست که همیشه بدشانسی باشد.

مربی گل‌گهر با اشاره به اشتباهات داوری در بازی مقابل صنعت نفت گفت: سوت‌های داوری در این نتیجه تاثیر گذار بود. نیمه اول این بازی، در 6هفته گذشته جزو نیمه اول‌هایی بوده که یک تیم بسیار منظم بازی کرده، آن هم در آبادان و مقابل صنعت نفت. ما توانستیم مقابل میزبان حاکم زمین باشیم. اما یک توپ آمد و داور خیلی سختگیرانه برای حریف پنالتی گرفت که باعث شد ورق بازی برگردد در حالیکه اصلا پنالتی نبود. وقتی شما گلی می‌خورید که انتظارش را ندارید، گاهی اوقات کار از دست مربی خارج می‌شود.

امیدیان اضافه کرد: علاوه بر این دو صحنه مشکوک پنالتی روی پیمان رنجبری و محسن کریمی اتفاق افتاد. خالقی فر(مهاجم صنعت نفت) به کریمی در فرودگاه گفته بود نمی‌دانم چرا آن صحنه را برای شما پنالتی نگرفت، قطعا پنالتی بود. به هرحال این اتفاقت تاثیرگذار هستند. آنقدر روند بازی به نفع ما بود که فکر نمی‌کردیم بازی را ببازیم. اما داور یک توپ معمولی را پنالتی گرفت و باعث شد ورق برگردد.

وی افزود: با اینحال اگر می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اشتباهات داوری تا این حد اذیتمان نمی‌کرد. سعی می‌کنیم آنقدر خوب باشیم که اشتباهات داوری تاثیر گذار نباشد. به هرحال یک جاهایی اتفاق می‌افتد اما ما به تیممان ایمان داریم. تیم بسیار پرقدرتی داریم. حضور امیرقلعه‌نویی و فرامین تاکتیکی او هم تاثیر خیلی خوبی روی تیم داشته است.

امیدیان گفت:‌ اما این شرایط نباید باعث شود که انتظارات از گل‌گهر بالا برود و روی تیم فشار ایجاد شود. این تیم دوسال است به لیگ برتر آمده اما سخت افزار خوب و مدیران حرفه‌ای دارد. همه اطرافیان تیم به دنیال این هستند که گل‌گهر در فوتبال ایران تبدیل به قطب شود و این پتانسیل را هم دارد. گل‌گهر قطعا می‌تواند تبدیل به قطبی در فوتبال ایران شود و مطمئنم با وجود امیرقلعه نویی این اتفاق برای این باشگاه می‌افتد.

مربی گل‌گهر در مورد بی‌دقتی‌ها و بدشانسی‌های این تیم دربازی‌های اخیر عنوان کرد: این هم یک واقعیت است. در بازی با پیکان که تیمی با لایه‌های دفاعی قوی است، دو بر صفر عقب افتادیم اما بلافاصله یک گل را جبران کردیم و 6-7 موقعیت بالای 95درصد هم ایجاد کردیم. این نشان می‌دهد تیم پرقدرتی هستیم. بله، یک جاهایی کم دقتی، بی دقتی و بدشانسی داشتیم. به نظر من چه بخواهیم و چه نخواهیم شانس در فوتبال دخیل است. بدشانسی، فشار ناشی از باخت و کم شدن روحیه تیم و اشتباهات داوری هم روی نتایج تاثیر گذار هستند. همه چیز بُعد فنی نیست و در تمام دنیا همین است.

وی در خصوص بازی هفته آینده گل‌گهر مقابل شهرخودرو و تقابل قلعه‌نویی و رحمتی روی نیمکت دو تیم گفت: باید این بازی را ببریم. تمام هم و غم و تمرکزمان روی این بازی خانگی است. این بازی هم مثل بقیه بازی‌ها است. امیرقلعه‌نویی استاد همه ما بوده و یکسال هم مربی من و رحمتی در مس کرمان بود. باید حالاحالا جلوی او درس پس بدهیم.

شهرخودرو بازیکنان خوب و تاثریگذاری دارد. بازی سختی خواهد بود. البته در لیگ ایران همه بازی‌ها سخت هستند چون تیم‌ها دفاع کردن را یاد گرفته‌اند و اگر هم در فاز هجومی بازیکن آنچنانی نداشته باشند، در فاز دفاعی خوب کار می‌کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول