اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

شهنازی: روزهای خوبی در انتظار ما است/ مدیران سایپا به کمتر از قهرمانی راضی نیستند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: فکر می کنم روزهای خوبی در انتظار من و تیم سایپا باشد.

شهنازی: روزهای خوبی در انتظار ما است/ مدیران سایپا به کمتر از قهرمانی راضی نیستند

ناصر شهنازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد انتخاب مجددش به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال سایپا اظهار داشت: بعد از تغییر و تحولاتی که این تیم صورت گرفت جلسه خوبی با مدیران باشگاه سایپا برگزار کردم و در نهایت بازهم مدیران به من اعتماد کردند که امیدوارم جواب اعتمادشان را بدهم.

وی ادامه داد: من می دانم والیبال سایپا پتانسیل و نفرات خیلی خوبی را در اختیار دارد. من سال گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشتم و قطعاً یکی از شانس های اصلی قهرمانی بودیم، اما لیگ نیمه کاره تمام شد. خوشحالم که بازهم این فرصت را دارم که توانایی های خودم و البته تیم سایپا را به والیبال ایران نشان دهم.

سرمربی جدید تیم والیبال سایپا در مورد اهدافش از حضور در این تیم، گفت: مسئولان باشگاه دیگر به نایب قهرمانی هم راضی نیستند و می دانم که فقط دنبال قهرمانی هستند. در ورزش چیزی قابل پیش بینی نیست، اما قطعاً تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا خواسته مدیران را محقق کنم. 

شهنازی افزود: در تعطیلات نیم فصل نقاط ضعف و قوت را بررسی خواهم کرد تا اگر نیاز به تقویت باشد، این کار را انجام دهیم. به هر حال سایپا مهره مهمی به نام موسوی را از دست داده و اگر نیاز باشد باید جای خالی وی را پر کنیم. همه مدل کاری  من را می شناسند و می دانم که خیلی زود با بازیکنان هماهنگ خواهم شد. نگران آینده نیستم و فکر می کنم روزهای خوبی در انتظار ما است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول