اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)برگزار می شود

مسئول کانون خادمیاری خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی در قزوین گفت: اولین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با هدف گسترش و ترویج آموزه ها و فرهنگ والای رضوی در عرصه های مختلف برگزار می شود.

نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)برگزار می شود

محمد کشاورز، مسئول کانون خادمیاری خبر و فضای مجازی آستان قدس رضوی در قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین گفت: اولین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با هدف گسترش و ترویج آموزه ها و فرهنگ والای رضوی در عرصه های مختلف، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه ای در حوزه معارف رضوی برگزار می شود.

وی افزود: مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را در بخش‌های رسانه‌های خبری و تحلیلی، رسانه‌های صوتی و تصویری و رسانه‌های مجازی که در طول سال های ۹۸ و ۹۹ تولید شده اند، برگزار می کند.

کشاورز تصریح کرد: کلیه علاقه مندان بخصوص اهالی محترم رسانه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به سایت mediafest.razavi.ir مراجعه نمایند.
وی ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا علیه السلام تا ۹۹/۱۱/۲۲ می باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول