اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  سایر حوزه ها

سخنگوی پاشینیان: استعفای نخست‌وزیر ارمنستان شایعه است

سخنگوی «نیکل پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد، برخی خبرها درباره استعفای نخست‌وزیر «شایعه» است و ارزش ندارد درباره آنها اظهارنظر شود.

سخنگوی پاشینیان: استعفای نخست‌وزیر ارمنستان شایعه است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تشدید فشار مخالفان نیکل پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان برای استعفای او از قدرت، سخنگوی پاشینیان برخی خبرهای منتشر شده درباره استعفای نخست‌وزیر را رد کرد و آنها را «شایعه» خواند.

خبرگزاری «تاس» روسیه گزارش داد، سخنگوی نخست‌وزیر ارمنستان گزارش‌های خبری درباره استعفای نخست‌وزیر را تکذیب کرد.

«مین جورگیان» سخنگوی نیکل پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان در مصاحبه با این رسانه اعلام کرد، شایعه‌ها درباره استعفای پاشینیان هیچ سنخیتی با اوضاع جاری ندارد.

سخنگوی نخست‌وزیر ارمنستان افزود: «خبرها درباره استعفای او (پاشینیان) آنقدر جدی نیست و نیازی به اظهارنظر کردن درباره آنها نیست».

تکذیب این خبر در حالی صورت گرفت که مخالفان پاشینیان به دنبال امضای توافق او با سران روسیه و جمهوری آذربایجان برای توقف جنگ بر سر منطقه قره‌باغ کوهستانی، خواستار استعفای او شده‌ و اعتراضاتی در ارمنستان به راه انداخته‌اند.

بنا بر گزارش تاس، مخالفان با این ادعا که پاشینیان با امضای این توافق، تسلیم جمهوری آذربایجان شده، بیش از یک ماه است که در ارمنستان دست به تظاهرات زده‌اند.

اپوزیسیون ارمنستان علاوه بر موضوع قره باغ کوهستانی، به مواضع اقتصادی پاشینیان و مشکلات اجتماعی این کشور اعتراض دارند.

«آرمن سرکیسیان» رئیس‌جمهور ارمنستان هم به یکی از مخالفان سرسخت پاشینیان تبدیل شده و بارها خواستار استعفای نخست‌وزیر و برگزاری انتخابات پیش از موعد شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول